31 Ocak 2009

van minit hat en may lav

baskan gecmis olsun bende okul bitti starting yuksek lisans amelyata grmedn dinle celine dion my love. sonra agla


telefonuma gelen son msj bu. dün doktor ameliyat olmam gerektiğini söylediğinde selcuk'a msj atmıştım. onunda sinüzit olmasından dolayı mı yoksa ankara'yı özlememden dolayı mı bilmem. naber nasılsın ve sivas nasıl koydu? mevzusundan sonra ameliyat olcam lan hakkını helal et dedim (yaşlandık mı ne oluyor helal melal) o da bunu yazmış işte.

ameliyat olmadan tedavi olsa bile tekrarlarmış doktorun dediği. binanın kolonlarında çatlak var ama biz dışarıdan sıva çatlağını görüyoruz. ilaç versem sıva çatlağını tedavi etmiş oluruz. ama kolonlar çatlk olduğu için sıva yine çatlayacaktır dedi doktor. ne oluyor dedim inşaat mühendisi olacakken bi anda doktor olmuş. düşün kafana takılan birşey olduğunda gel sor dedi doktor.

ta en başına dönmek isterim aslında. doktora gittiğimde bi akrabayı gördüm. o da kbb'ye gidecekmiş "Alev diye bi doktor var çok iyi" dedi. hemen aklımda Alev gibi yani hot bi doktor canlandı, 'çok iyi' demişti çünkü.. Numara alırken hasta kabuldeki kız sordu hangi hekim? diye. "ee şey bi bayan varmış" dedim. daha 10 dakika geçmeden adını unutmuştum. o kadar kötüki hafızam, gerçekten böyle. mesela sabah işe gelince dün nerde kalmıştım diye epey düşündüğüm olur.

"evet evet bi bayan varmış ona muayene olmak istiyorum" dedim. ismi neydi alev mi? dedi kız gayet kibar. çölde vaha görmüş bedevi gibi "evet evet o o" diye coştum. evraklarımı aldım sıramı bekledim. içeriye girdim bi baktım sadece erkek var. tam doktor yok mu diye soracaktım "buyrun böyle geçin nedir şikayetiniz?" demesin mi. lan meğer alev miş adamın adı. zuhahaha yarıldım be blog.. hasta kabuldekiler niye o kadar güldü diye düşünüp duruyordum

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hahaha, ay çok güldüm. İnşaat mühendisi olacakken bir anda doktor olmuş. Hohoho...

Geçmiş olsun bu arada.

Dobrowski dedi ki...

tenk yu müge.

hastaneler çok kötü yerler yinede gülecek şey çıkıyor işte :p