23 Ocak 2009

cok yorgunum blog..
her hafta çarşambaları halı saha maçı yapıyoruz arkadaşlarla bilmeyenler bilsin. çarşamba maça gitmeden önce iş yerindeki arkadaşlar bilmemne makina ile maç ayarladıklarını perşembe akşamı oynayacağımızı söylediler. premier ligde bile bu kadar sık maç yapmıyorlar. Bugün ölü gibiyim. tsubasa olsa can dayanmaz be. iki gün üst üste bu göbekle maç yaptık. bir galibiyet bir mağlubiyet. 2. maçta mağlup olduk. sebebi ben değilim =)

ölçü almam gerek ama ben masamda kahve içiyorum. hala yorgunum ve bugün yazasım var..
belediyenin kent konut projelerine baktım bugün netten. izmitte her yere afiş astıkları kadar bedava değilmiş.

mutfak şekillerine baktım nasıl dolaplar var filan. evi yaptırıyoruz heralde. peder bey "nasıl yapalım?" diye sordu. bende araştırıyorum..

bu hayatta annem'e sorun ne hata yaptıysa ki sorunca yapmadığını söyler, hepsi babam yüzünden olmuştur.. mesela ocakta süt mü taştı kesin babam onu lafa tutmuştur süt o yüzden taşmıştır..

geçen gün fırından ekmek almış. eve gelip elindeki paraya bakınca anlamış fırıncının eksik para üzeri verdiğini. suçlusu babammış. niye? çünkü annem ona eve gelirken ekmek al demiş o ise eve gelmemiş =) eve gelseymiş gelirkende ekmek alsaymış bu olay olmazmış.. ee doğru

işte böyle blog annem ve babam hep böyledir. içerisi çok sıcak oldu kazağı çıkarayım hadi bi sonraki posta kadar kesik çayır biçmeye çalışmayın..
ama dinleyebilirsiniz : http://fizy.org/ysybearZlj@t

2 yorum:

Hodri Meydan dedi ki...

Başkan evi yaptırıyosun hayırlı, uğurlu olsun, sana artık birde yenge lazım katılalım beraber Esra Erolla izdivaca şansımızı deneyelim ne dersin

Dobrowski dedi ki...

katılalım baskan =)
hatta o olmazsa yabancı gelin diye yeni bi yarışma çıkmış dün akşam kestim biraz. o da uyar =)