8 Ocak 2009

hayat nedir bilir misin?

hayat köydeki evlerin salonudur, holüdür...


*kaps lok diyorum başka bişey demiyorum ağalar. bozuldu kendileri.. demin biri gelip "ne kaps lok mu bozuldu" dedi.
*dün halı sahada ilk yarı 1-0 bitti ikinci yarı 6-5 yenildik be. maç öncesi saha arayışlarımız oldu. tüpraş ın dibinde bi saha bulduk. mis gibi fabrika bacası dumanıyla açtık ciğerleri..
*bi asım pars vardı eskiden bilir misiniz? tofaş zamanında ne gülerdik ona. sonra mahalledekiler bana eskiden o herif yüzünden asım derlerdi.
*shockhaber.com ne güzel siteydi..
hele zuxxi.com vardı ki "yemede yanında yat"
Photobucket
*kadınlar niye herşeyimizi anlıyorlar. veya herşeyi onlar niye düşünüyor. acaip şeyler istiyorlar. oysa biz erkeklere sor tek istediğimiz onlar. onlarda bunu biliyolar herhalde.

Photobucket
*tarrak obama, israil'in filistin'e saldırısı hakkında ilk kez konuşmuş. ne mi demiş? "Yılanların Öcü" filmininde Kadir İnanır'ın oynadığı gara bayram ın dediğini; "önce anam gonuşcek, sonra ben gonuşcem akıllım" demiş. tabi 'anam' yerine buş amcasını göstermiş.

*ulan ne siensi tezgahıymış. kaç ay oldu hala düzgün çalışmadı. siensi tezgahı kolaylık diye alındı hep sorun çıkıyo. sorun oldumu gelip bize soruyorlar hemen cevap almak istiyorlar. çarpım tablosu mu bu hemen söyleyelim.

*kokakolayıprotestoetmiyorseverekiçiyorum.com boyle bi site yapmalı.. hergün gelen maillerden bıktım.. protesto filan etmiyorum. aklıma geliyo her mailden sonra canım çekiyo.

bak yine oluyo..

Hiç yorum yok: