5 Ocak 2009

sıyırmaca

pc'ye giren virüs sayesinde bi kaç gündür dünyadan koptum azizim. neymiş bu internet.. ne çok zamanımızı geçirirmişiz.. bu arada bol bol pes 2009 oynadım. çok güzel be =) siyasi kitap okudum, çok derin mevzular kafam ağrıdı. yemek yedim, askere almicaklar. süt beyaz güvercinim oldu, aldığım ilk gece beraber yatsam dedim olmadı :/ şimdide uyumak istemiyorum ama uyumam lazım.. 2 bardak kahve içtim. bi bardak olsa onuda içmem demem ibrikçi.. ibrikçi vardı bizimkilerde ne güzel bi karakterdi o. ezik büzük bi adamdı ama çok severdim ben onu. cenap bey hep esmer'i sorardı ona. "camdamı ibrikçi bak bakalım" derdi. ben camdan bakınca niye bi esmer yok.. karşı komşunun futbol takımı yaratmaya çalıştığı çocuklarından başka bi sesde yok zaten.. fark ettimde ne güzelde saçmalıyorum be blog. zaten bu blog onun için değil mi? bu arada yeni yılda yeni bi masa takvimim var ama geçen buraya yazdığım gibi bi şey değil. hatta bi firma diyanet takvimi getirmiş bütün ofis çalışanlarına. işte buna çok duygulandım. ağlamaklı oldum desem inanır mısınız? inanmayın attım çöpe gitti.. koyarlar diyanet takvimine.. bu alemde 12 hayvanlı takvimi tek geçerim..

Hiç yorum yok: