19 Ocak 2009

Marina - Ben - Tuborg

Photobucket

hani böyle tepelere çıkarsınız, yanınızda güvendiğiniz, sevdiğiniz biri olur. sohbet etmezsiniz ama huzur içinde dalar gidersiniz. hiçbir şey düşünmeden. sadece o anı yaşayarak manzaraya bakarak..

marinada eski bi foto.. akepe belediyesi artık böyle karelere izin vermiyor. yol alıyoruz.. marina önüne araba park ettiğinizde para isteyen otopark mafyası kılıklı adamlarla ise kendiniz mücadele ediyorsunuz. devlet alkol içenlere karşı ama otopark mafyasını destekliyor.. memleketten sittir olup gitme nedenlerinden biri işte..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Ortak bir manzaraya bakıp da, yanındaki insanla benzer zevki aldığını bilmek benim aşk tariflerimden biridir. Sonra o manzaralara yalnız bakmak, ya da bakarken hissettiklerinde yalnız kaldığını bilmek çok hüzünlendirir insanı.

Fotoğraftaki sen misin?

Dobrowski dedi ki...

evet 3-4 sene önceki ben.. okuldan ve ankaradan kaçıp izmite deniz görmeye hasret kalmışım..

Hodri Meydan dedi ki...

Başkan ben hala yannış blogda dolaşıyorum kaybettim blogumu.
Alkol konusuna gelince her yer bizim mesafeler, engeller ne farkeder.

Dobrowski dedi ki...

heryer bizim diyorsunda marinada paso yunuslar ve zabıtalar dolaşıyor anca gece geç saatte içebiliyorsun o saatten sonrada napicam orda. 60evler sahile kaçıyoruz ;)