6 Ocak 2009

Sıcak

Photobucket
Cem Özer'i hep sevmişimdir taa "laf lafı açıyor"dan beri.. Oyunculuğuda güzeldir. "Tanrım beni baştan yarat" adlı oyunda hasta olmuştum. Neredesin Firuze'de gördük. şimdi sıcak.. dün akşam izledim filmi. salonda 15-20 kişi vardı. son seans olmasınında rolü vardır ve hafta içi..

filmi anlatasım geliyor ama belki izlersiniz diye anlatmayayım. iyi film olmuş diyebilirim. en çok şaşırtan Ebru Akel'in sırıtmaması.yani oyuncu olarak bu kadar beklemiyordum. tv'de hep gelin-kaynana telaşı içinde görmüştüm ben o kadını. beklentim çok düşüktü o yüzden.
Hazım Körmükçü bi mest etti beni, bi uyuz etti =) süper oynamış adam.

Cem Özer'in küpesine hasta oldum çok yakışmış. sonunda küpe... neyse anlatmicam.

Deli gonca mıydı yonca mıydı o da çok güzeldi be ohh mis =)

ek bidibidi: unutmuşum bomboş salonda arkamızda iki kız vardı. çekirdeklerini alıp gelmişler. bütün sahneleri önceden anlattılar. kaza oluyor, yaşlı teyzeler gibi "ay çarptı çarptı vah vah yazıık" diyorlar. filmi yaşadılar bağıra bağıra =)

Hiç yorum yok: