10 Şubat 2009

Yaşayan Efsane

Böyle kocaman kocaman reklamları var Cengiz Kurtoğlu nun. 14 şubat günü konseri varmış izmit te.
Bi insan sevgililer günü niye gider CK konserine?
1- Sevgilisiyle manyaktırlar, mutlu olup romantizm yaşayabilecekleri bi günde kendilerini acıya sürükleyecek şarkıları dinlemek isterler.
2- Yalnızdır sevgililer gününde tek tabancadır, sevgilisi uzaktadır veya hiç yoktur. Zaten el ele göz göze diz dize çiftleri görüp uyuz olmaktadır. gidip bi meyhanede içebilecekken acısına acı katan şarkıları canlı dinleyip kendini jiletleyebilir. çok sakıncalıdır.
3- CK fan kılab üyesidir. Başına CK yazan bant takar, baskılı tişörtünü giyer gider. o adama veya kadına saygı duyar karşısında önümü ilikler hatta yol veririm sorun çıkarmam..

Ben, kardeşler meyhanesi - mustafa abi - 351 den birince içmeyi tercih ederim. Daha önceleri marina tercihimidi ancak akepe belediyesi işte.. yasak!.
Ancak bi Ümit Besen konseri fena olmazdı =)


Son olarak Kadri nin götürdüğü yere git diyorum. gidin harbiden fena değilmiş. ben epey isteksiz gittiğimden midir bilmem ama beğendim. Uğur Uludağ ın senaryosu ve cem özer le sahneleri çok makara. Tabi oyunlarındaki gibi çok güzel diyaloglar çıkarmış. öper başıma koyarım öyle sevişirim. =)) ne diyor bu demeyin filmi izleyin.. saygılıyım işte :p

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben Cengiz Kurdoğlu kim bilmiyorum. Yanımda MTV izlerler, her çıkanı bu kim diye sorarım. Ara sıra dizi oyuncularıyla tanışırım, tanımam, bozulurlar. Bazen böyle şeyleri bilmeyen tarafım çok güzel geliyor bana. Böyle temiz bir dimağa sahibim. :P

Yılbaşında bir adam geldi yanıma, epey birşeyler anlattı, hatta müteakip hafta tekrar karşılaştık konuştuk. Sonradan arkadaşlar söylediler, Yiğit Özgür'müş. Millet sinir oldu bana. En son olayım budur yani.

"Kralı gelse tanımam çünkü tanıyamam" sendromu içindeyim.

Robaggio dedi ki...

351 güzel hakikaten, alkol alırken hafif huzur olacak mekanda, plasesi de doping olur ama bozuğum onlara, düştüler gözümden..
bu arada ck olayı gerçekten çok tuhaf, sevgililer gününde güzel izmitime layık görülen isim ck, yok 20 sene önce olsa o, coşkun sabah, ümit besen, arif susam (soyadı kes:)) saygıyla karşılanırdı da bu şehir 2009 yılında hala ck ile kandırılmaya çalışılıyorsa aksayan birşeyler var demektir..
zaten saat 22'de sokakları bomboş görmeye alışamadım hala, bir de böyle afişleri falan görüyorum, doğduğum büyüdüğüm yerle aramıza kara kara kediler giriyor, üzülüyorum..

Dobrowski dedi ki...

Müge, sen tam magazin forevermışsın be =)) yiğit özgür ü tanımamak normal (çünkü sadece karikatürlerini görüyoruz) ama CK nu nasıl bilmezsin ya =) dizi oyuncularıda tamam onları bende bilmem ama yok CK bilinmez mi nasa bile araştırmalar yapıyor onun hakkında =)

Kerem, yine CK iyi ismail türüt gelme ihtimali var=)
351 güzel mekan ama maç akşamları dolu oldumu sevmiyorum. hala pes ve piiz yapıcaz hatırlatayım dedim :p
ankarada baturman'la arif susam geceleri yapardık korfez.org radyoda =) rakıyla iyi gidiyor heheh

Adsız dedi ki...

Kendisi google'layabilirim ama gerek duymuyorum ve istemiyorum. Böyle mutluyum. :)

Robaggio dedi ki...

ismail türüt de vardı dimi, neyse ck iyidir :) baba bu isimlerden tercih yap desen coşkun sabah derim, yalanım yok, küçükkene az dinlemedim, duygusal bağımız var..
valla pes, piiz yapıcaz :) buralardayız dedik de bu mantıkla hareket edersek kader ayırsa bile mahşerde buluşuruz moduna giricez :) takdir edersin ki orası da -ikimiz için de- oldukça sıcak bir mekan olacak, sohbet etmek zor olabilir :))
pazar günü antik pub'a gideceksen geleyim ben de..seninle görüşememiş olsak da merhabamız var başkasını tanımıyorum şimdi gitmem yoksa, asosyal adamım ben..

Dobrowski dedi ki...

sen ne diyorusn kerem çocukluğum o coşkun sabah'ın Aşığım sana albümünü dinlemekle geçti =)) bizimde bağımız yok değil.

pazar günü giderim diyorum ama bakalım. gidersem beraber gideriz emre filan.
o cehennem mevzularına hiç girmeyelim fena yanıcaz =)