6 Şubat 2009

Forza Hayvan Adam

Photobucket

Hala etkisinden kurtulamadı kimse şu filmin. yeter uyuz oldum. hala bi duygu silsilesi gidiyor millette. ne zaman içsek hemen aşk böcüklerini döküveriyor millet. Lan bu filmden önce nerdeydiniz. Ben çizği filmlerde genelde kötü adamları tutardım. He-Man de ise iskeletor yerine onun sağ kolu Hayvan Adam'dı seçimim.

çok afedersiniz ama koyarlar Issız Adam'a.

Bu akşam benim gibi kandıralı, kocaelisporlu, celticsli, benim gibi mancarlı pide tutkunu Tamer ile piiz yapmaya gidiyoruz. Buradan telefonu kapalı olan Emre Güneş'e duyurulur.

Tamer askerden izine geldi. kendisi dağlarda bi rambo olmuş. izmit çocuğu olmasından dolayı direk albay olarak filan başlar diye ümit ediyordum ama önceler çok sürünmüş.. Akşam içerken bütün mevzularını anlatabilirsin sana serbest. Askerden gelmişsin ama her c.tesi akşamı 60 evler sahilinde ıssız adamı oynamaktan sıkıldım yahu..

ayrıca film demişken geçen akşam güneşin oğlu nu izledim. çok hoşuma gitti. Onur Ünlü de bi izmit çocuğu olduğundan aslında şaşırmamak lazım. Normal güzel film yapması. Polis de harikaydı.


ekleme: emre güneş aradı o da geliyor =)

Hiç yorum yok: