9 Şubat 2009

monitör karşısında mavi ekran vermece

Tamam olabilir elbette. eskiden muhallebiciler filan varmış oralara gidermiş insanlar. şimdi kimse netten çıkmadığı için başka nerede bulabilir. tabi arkadaşlık, yavukluluk durumları olabilir. ibo paşa anlattı az önce. bi hatunla epeydir konuşuyorlarmış. bugün "kem aç" diye tutturmuş kız kişisi. ibo "keşke hiç demeseydi, keşke hiç açmasaydı"diyor.

ben - gargamel'e mi benziyor lan yoksa?

ibo - gargiyle evlenirim lan

ben bu cevap sonrası mavi ekran verdim (fatal error)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay ben de merak ettim şimdi, nasıl bir tipti acaba? (Kendi şehrinin dedikodularını yemiş bitirmiş, komşu illerin dedikodularına merak sarmış toplumsal olaylara duyarlı Türk genç kadın modeli)

Dobrowski dedi ki...

:)bnde merak ettim hatta "insan bi pırint sıkriin yapar" dedim ama eşek işte. bide fotoğrafçı olcak.
bende komşu ilde yapılan kitap dedikodularını merak edip takipteyim efem :p

Adsız dedi ki...

deşifre etmek istemedim :)