25 Şubat 2009

bi sittir git ülkesi

Photobucket
bi ilin milletekili çıkıp seçim kürsüsünden halka "siz ne işsiniz bolm? bana bak bana!! herkes bize oy vericek lan! vermeyinde göreyim gününüzü! bizden başkası buralara bişey yapamaz! hükümet bizim elimizde olduğundan başka partili belediye başkanı seçilirse gırtlağını sıkar, para vermeyiz. hiçbir şey yapamaz! akıllı olun lan!" manasına gelecek laflar ediyor. izleyen kalabalık alkışlıyor.

adaletinin a.koudum partisi bakanı çıkıyor aynı boku söylüyor, sonra çıkıp "şaka şaka bi gaza geldimde,olur öyle şeyler" diyor.

bi sözleşmeli öğretmen tanıdığım MEB bakanlığını arıyor. bakanın bahsettiği sözleşmeli öğretmenlerin kadroya geçirilmesi hakkında ne zaman olur? veya böyle birşey var mı? diye soracak oluyor. millieğitimde müdür olduğunu söyleyen adam "inna sabirin duasını bilir misiniz?" Nasıl ya? ne inna sabirini? biliyorum da ne alaka diyor? peki türkçe karşılığını biliyorm usunuz? diye sorduğunda "yok benim yabancı dilim ingilizce arapçam pek iyi değil" diyor öğretmen. (ve hala sabrediyor..)
yani diyormuşki sabredin olur elbet.. öğretmen arkadaş soruyor "peki bu sabır ne kadar sürer" cevap.. inna sabirin...


Gazi Üniversitesinde kız öğrenciye darp iddiası
hiç araştırmayın abicim. doğru zaten bilmeyen yok benide tehdit etmişlerdi zamanında 10 kadar takım elbiseli adam. sorsan ülkenin bekası için kızı dövdük derler.. dtpliler molotoflarla otobüs yakıyor ülkücüler bunları yapıyor.. ne skim bi ülke lan burası!

Hiç yorum yok: