18 Şubat 2009

bi zamanlar - Susam Sokağı

Photobucket

"Sev dünyayı açılır her kapı işte susam sokağııııı" diye diye bizi de inandırmıştılar. çok severdik. favori adamım kurabiye canavarı'ydı. edi büdü ikilisinden edi'yi severdim.
Kurabiye canavarı hep kurabiye yerdi ama hep yedikleri ağzının kenarından aşağı dökülürdü. ağzının kenarıyla yerdi, küçükken hep onun gibi yemeye çalışırdım annem kızardı.
En gıcık olduğum tip minik kuştur. orjinalinde adının big bird olduğunu yıllar sonra öğrenecektik ama yine de sevmeyecektik kendisini. zira karşısındaki gerizekalıymışçasına şeyler anlatır, sıkardı. sürekli iyi bi fikir verme çabasındaydı, efendi takılırdı ama kırpık gibi zeki değildi. mahallenin hafif serseri takılan ve sorgulayıcı kişisiydi kırpık ve küfede yaşar hiç gezmez dolaşmazdı.

edi ile büdü nün yaşadıkları çok acaipti. bi bölümde gecenin bi yarısı, edi yatağında su istiyor "suu suu" diye inliyordu. büdü dayanamadı su getirdi. edi ise "yok içmicem" diyip uyudu. nasıl sinir bozucu. nasıl küfür etmezsin orda? edemezlerdi tabi o ayrı.


şarkıları olurdu çok şirindiler.

aydınlık güneşli bi sabah
şaşırdım yolumu karanlıktaa
bana söyler misiniz?
nasıl gidilir
susam sokağınaaa aaaa



Kermit bi adamın yanına giderdi adam hep bişeyler icat ederdi. bi keresinde telefon mu telsiz mi öyle bişey bulmuş "bak konuşan sopa" demişti ama aynısından kermit'in elinde görünce yıkılmıştı =)

6 benim en sevdiğim sayı 6

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir kere de o adam burunluk icat etmişti; soğukta burnun üşümesin diye burnuna takıyordun ama Kermit "Benim burnum yok, nereye takıcam? Olmaz." deyip duruyordu ama adam ısrarıyla Kermit'i sinir ediyordu. Benim de aklımda kalanı bu olmuş.

Dobrowski dedi ki...

=)) burunlukta çok iyimiş

senin profil resminden aklıma geldi bu post o süt bitiriyor beni =)