20 Şubat 2009

recep ivedik başbakan olsun!!

Photobucket
dün recep ivedik 2'yi izledim. recep tayyip'le benzerliği sadece isminde değil. ikiside giderci... ama ivedik her türlü gider yapıyor. salondan çıktıktan sonra ben aslında ona dememişidim yok ötekine demiştim, gbi yavşaklıklar sergilemiyor. Neyse o alayına gider! Hem ingilizcesi daha güzel.. =)

o halde davos fatihi! hatta akepe mitinglerinde 'dünya fatihi' diye pankartlar açılan adam yerine başbakan recep ivedik olsa daha güzel olmz mı? bu halk onu daha çok sevmez mi? dünya fatihi yerine galaksi fatihi filan demez mi?

geçen gün Nevşehir de mitingde tayyip "biz beyaz eşya, kömür vb. dağıtmaya devam edicez, muhalefet bizi ırgalamaz" demiş..
kriz var diyoruz 'bizi ırgalamaz'
işsizlik? 'ırgalamaazz'
ekonominin boku çıktı altın durmuyor? 'bizi ırgalamaz'
ülkenin anası s!kildi satılmayan yer kalmadı 'bizi ırgalamaz'
hamdolsun? 'bizi ır.. he hamdolsun? çok şükür elhamdülillah veleddalin amin..'

başbakan o gezeteyi okumayın, şunu okuyun bunu okuyun diyor arada gaza gelip. "onlar kaka bunlar cici" der gibi. benim blogu pek kimse takip etmiyor yoksa çıkıp mitinglerde bağırır "gargara yapmayın üleeenn"

Hiç yorum yok: