27 Eylül 2008

deveyi diken, insanı ...

uygun kafiye getirin aklınıza. zira bu o kadar doğru bir laftır. Ramazan ayı olmasıyla insanların dini duyguları coşuyor. bunu bilenler hemen bu lafa kafiye uydurur gibi işini yoluna koyuyor.

Geçen gün bizim mahallede kahve sahibi Enver(Ağabey) Holding ile oturduk konuşuyoruz. Ramazan ayına kahveye hergün 3-5 dilenci 2-3 kuran kursu yardımı için para toplayan adam geliyordu. Bu hep böyle oluyor. Bende bildiğimden sordum Enver ağabeye. "Ne iş bunlar?" diye. Hemen sinirlendi, o kadar güzel yeni yeni duyduğum küfürler ederek lafı anlattı.

"bu mnısktiklerimin bi ramazanda mı aç kalıyor? Madem ihtiyacınız var öbür aylardada gelsenize! İhtiyacı varsa bende para vereyim kahvede de toplayayım. :Ancak bu götler bi tek ramazanda aç kalıyorlar sanki!

Bide o kuran kursu için para toplayan ibneler var! ulan şerefsiz, camide hoca 'oraya gitmeyin orada kumar oynanıyor haram' diyor. Ama kuram kursuna para toplarken hiç haram değil?! Lan götveren madem sen kuran kursu yaptırcan bizde gavur değiliz ya. Ama sen önce haram de sonra para isterken gel. Sokmadım hiç birini kahveye. Siktirin lan! dedim."

Ellerinden öperim ağabey dedim. yaşasın bilinçli kahveciler.!!!

2 yorum:

histerikheidi dedi ki...

ahaha
sabah sabah hiç güleceğim yoktu.
seviyorum bu orijinal türk insanını.
takdir ediyorum bu kahveci abiyi ve de başarılarının devamını diliyorum.
arkasındayız!

Dobrowski dedi ki...

hehe bizde mahallece sever sayarız kendisini :)

cami hocasının götlüğü tamamen :))