19 Eylül 2008

Aydınlatın bizi



Bu insanlar ne kapkaççı, ne torbacı, ne tecavüzcü, ne katil. Zaten artık bu saydıklarım yüzlerini saklamıyorlar. Bu insanların Utanmaları bir adet battaniye için sıra beklemelerinden. Yardım(!) yapılırken birbirlerini öldüresiye ezmeleri, bu kadar umutsuz kalmalarından olabilir. Olay şanlıurfa da gerçekleşmiş. "Yine tipik türkiye manzarası" diyerek geçemeyeceğimiz hadise. Deniz feneri denen dernek demiyorum cemaat, milyon dolarları kaçırıp bu insanları köpek muamelesiyle yönetenlerin emrine veriyor. oğluna battaniye değil gemi alıyor. öbürleri memleketi satıyor. bizim buralarda bir laf vardır. "Sike sürülecek akıl yok" diye. İşte bu insanların veya bizlerin durumudur bu.!.. Önce insanların temel ihtiyaçlarını karşılama, orta çağdaki krallar gibi halkı vergiye bağla, neredeyse osuruktan bile vergi al, güvenliğini, haklarını hiçbir şeylerini yerine getirme. Sonra öbür elinle bir battaniye ver. senin için gitsin evinde mevlüt okusun.. Bunu nasıl aşacağız hiç bilmiyorum. Aklıma öğretmenler geliyor. Ancak o milli eğitimin kitaplarındaki saçma sapan şeyleri anlatarak büyütmeyin çocukları. Bunu yapmakta çok zor ama öğretmenler aydınlatabilir belki.. Çok pis küfür edesim var.. Hatta bezip bu memleketten siktir olup gidesim bile var ama mazosişt gibi seviyorum yinede buraları.. Aptal insanlar beni bezdirsede..



Pkk'yı silmeye çalışıyorlar. asıl terör bu. Habercilerde salya akıtarak çekmiştir bu görüntüleri..

Hiç yorum yok: