10 Eylül 2008

Okul

Bugün 7. yılına giden gazi üniversitesi hayatıma nokta koymak için sınava girdim. Bir tek ders yüzünden bir senedir hiç okula gitmeden öğrenci indirimlerinden faydalanabiliyorum ancak artık sıkılmıştım. Girdik sınava fenada geçmedi 6 senedir yapılan bu sınava ikinci girişim bakalım bu sefer 60 alıp okulu bitirebilecekmiyim.

Sınavı geçip okuldan benim gibi hafiften gerizekalı oldukları anlaşılan ("6 sene insan bi dersten geçemez mi?" bu kanıya varmam için iyi bir soru) arkadaşlara gelmek istiyorum. Okula gittim sınıf arkadaşlarımı gördüm şapur şupu öpüşmeler koklaşmalar. Okul zamanında uzaktan bir "merhaba" ile geçiştirilen adamlar böyle yapınca "çok özlemişlerdir heralde" dedim. Ee özlenmeyecek adam da değilim.

Ne yapıyorsunuz ne zaman geldiniz ankara'ya dedim. 2 yıl önce aynı evi paylaştığım 2 adama. Daha önceden Şako olan bu adamları çokta sevmezdim aslında. Evsiz kalıp mecburiyetten bunların yanına çıkmıştım. Yine de sever sayarım kendilerini, o ayrı. Soruyu sorduktan sonra duraksadılar. "ee 2-3 gündür buradayız" diğerde hemen destekledi "evet evet öyle". Çok zor bir soruda sormamıştım ama telaşlandılar şaşırdım. "Sınav öncesi strestir" dedim geçtim. Daha sonra bir arkadaştan öğrendim ki bu adamlar bir aydır ankara da ve bu ders için açılan bir kursa gidiyorlarmış. Şimdi bu şakolara ne desem diye düşündüm önce küfür ettim. Sonra "ben de mi bi ibnelik var?" dedim. Onuda geçtim. Oruç tutmadığımı görünce daha bi dışlandığımı fark ettim ki işte o zaman harbiden küfür ettim. "Ben geceleri oruç tutuyorum" dediğimde ise Gazi üniversitesi'nde okuduğumu veya öğrencisi olduğumu bir an unutmuş gibiydim. Sınav sonucu 2 gün sonra belli oluyor. Çıkar ilişkileriyle dolu ve bir o kadar süper dostluklar kurduğum üniversite hayatını bitirmek istiyorum.

Hiç yorum yok: