16 Eylül 2008

vur vur inlesin..

Eziyete maruz kalıp bu kadar mutlu olan başka insan varsa onun önünde düğmemi iliklerim ayrı konu. Öğrenci işlerinde örgü örüp, yandaki teyzelerle gün havasında dedikodu yapan teyzeye "Çıkış işlemleri için neler yapmam gerekiyor?" dedim. Gözlüklerinin üzerinden bakıp "bunu alıp üzerinde yazan yerlere imzalatıp getir" dedi. "Vauv çok kolaymış dostum" gibisinden, sanki hayatında bir amerikan okul servisine binmiş insan gibi tepki vermek istedim ama bir a4 boyutundaki kağıtta bu kadar çok imzalanabilecek yer olduğunu görünce yine o eski hiç servise binmemiş adam oluverdim.. Okulun merkez kütüphanesine 10ytl borçlu çıktım. kitaplarını geç vermişim. "kitaplarını aldım diye bana para vermeleri gerekir" diye düşünsemde kavga çıkmasın diye verdim parayı. Hayatımda bir daha karşılaşmak istemeyeceğim insanlar arasında ilk 5e girebilecek bölüm başkanımız, konuşurken tükürdüğü için fazla yaklaşılmaması gereken adam imza attı ve;
-oo bitirdin demek
-evet hocam sonunda

ben içerdeyken sınıftan başka bir arkadaş geldi oda bitirmiş okulu bu sefer ona

-sende mi bitirdin?
-evet
-sen pek çalışkan değildin değil mi?
-?!..

dumur olup kaldım. Ne demekti lan bu. Nefret etmekte haklıymışım. Ne pis bir adammış bu.

Yaklaşık 10 yere daha gittim ve hepsinde "buralar hep benim" havasındaki insalara imza attırdım. Resmen işkence tadında geçti günüm.sabah 9da başlayıp akşam 17:55 de bitmişti. Hele bir gerizekalı memur vardı "çarşamba gel kardeşim" dedi. Bi siktir git demek istedim ama beyefendi kişiliğimi bozmayıp demedim..

Merkez kampüste sigara yakma gafletinde bulundum ancak şanslıymışım, daha kurtlar sahaya çıkmamıştı..

3 yorum:

histerikheidi dedi ki...

bu öğrenci işlerindeki teyzeler hep aynı "sinir bozucu yaşam formları" olmak zorunda mı?
aynısının tıpkısından istanbul edebiyat. fak. de de vardı.
"bakar mısınız?"
dediğim de, bi bakıp arkasını dönebilecek kadar pişkin,duyarsız.
ama yine de benim için çok daha sinir bozucuymuş senin okul.
hep anlatılanlar gibi. kurtlar filan.
neyse geçmiş olsun diyor ve başarılarının devamını diliyoruz.
iyi ki mezun oldun.
tebrikler(:

Dobrowski dedi ki...

teşekkür ederim zaten artık zamanı gelmişti :)

o teyzeler tipik türk memur insanını yansıtıyor heralde o yüzden her yerde aynı. diğeri kurtlar ise anlatılmaz hakkaten sabahlara kadar bitmez mevzuları. tam efsane..

Adsız dedi ki...

bana da bu belgeleri kütüphane de onaylatcaksın dediler kütüphane nerede diye sordum :) tariflerine göre yolun bir kısmını gittim sorna geri kalanına sora sora devam ettim :) sırf bu işler yüzünden lisans diplomamı mezun olduktan 4 sene sonra yuksek lisans diplomamıda hala almadım. sırf bu lakayıt ögrenci işleri bozuntusu yüzünden doktora dan caydım