1 Ekim 2008

Bu arkadaş kim?


-ee ben kandıralı cevdet'in oğluyum.

ve sonrasında "aaa hadi ya biz niye hiç görmedik seni?" veya "bizim mahallenin çocuğusun biz niye tanımıyoruz?" gibi diyaloglar oldu bayramın ilk günü. Arkadaşlarla mahalleliyi dolaştık ama şeker toplamak değildi bu sefer amaç :) eskiden şeker- çikolata için dolaşılırdı bu sefer büyümüş şık giyinmiş el öpmeye gitmiştik. Ben 6 sene okulla uğraşırken mahallede epey değişmiş, bizde epey değişmiştik. İnsanlar zor tanır olmuştu. Herkes, "Kandıralının oğlu, Gökmen" dediğimde "Aaaa" diye tepki verdi.

Sen neredeydin?

Ne oldun?

Ne iş yapıyorsun?

gibi soruları duydum durdum. Ama en güzeli Afyonlu bir ağabeyimizin yaptığı kaymaklı ekmek kadayıfıydı.. Ne yedim be.. ağzınızın suyu aktımı blog :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

sadece baslıgı ve ekran yazısını okuyup ofisde igrenc bir kahkaha attım :S