9 Ekim 2008

Çok Güldüm


dün arkadaşların dükkanına gittim bunun yanına. pasaj içinde dükkan. birden içeri bir amca girdi, arkadaşı tanıdığı belli "yabancılar var dükkanda gel konuş şunlarla" dedi arkadaşa. beraber gittik (yabancı olunca merak ettim).
gittik dükkanda gelinlik filan satılıyor, adamlar iranlı mı suriyeli mi orasını seçemedim. 1 adam 1 kadın 1de çocuktan oluşuyordu yabancı grup. arkadaş daha giderken yolunu yapmaya başlamıştı "abi ben dediklerini anlarımda cevap vermede problem olur bidibidi.."

neyse turistler gelinlik beğendiler fiyatını sordular, arkadaşta gelinlikçiye ne kadar bu dedi. adam; "dört bin yetele" dedikten sonra arkadaş döndü ve aynen;

"dört bin new türkiş liras"

ben yarıldım :) turist arkadaşlarda afalladı bi iki şey daha dedikten sonra çıktılar. ben dükkan sahibi amcaya "abi fiyatı pahalı buldular heralde" dedim. onlar hala neye güldüğümü anlamamışlardı...

çok güldüm be blog

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Hahahaha, ben de çok güldüm valla! Hem de ofiste koptuğumu belli etmeyeceğim diye acı çekerek güldüm. Masasında kendi kendine köpek Değerli gibi gülen bir insanı farkettilerse dolaylı olarak onlar da eğlenmişlerdir herhalde.
Ama şu da fena değil yani; "yabancı olunca merak ettim". :)
Yabancı da çıka çıka Suriye-İran kırması çıkmış. Oysa şöyle bir Norveçli, Finlandiyalı falan çıksa senin arkadaş o kadarı da çeviremez, direkt ulumaya falan başlardı herhalde. :P

Dobrowski dedi ki...

merak ettim ne olacak diye:)
ama o memleketlerden olsaydı ben daha sıcak kanlı bir insan oluverirdim :) adamlara arkadaşın derdini söyleyecektim baktım iyice komik oluyor hiç bulaşmadım.

bende bazen yarılıyorum ofiste tutamıyorum kendimi ama Değerli gibi gülemem ben onunki bambaşkaydı hıhıhı :)

ziggytheking dedi ki...

bi de bu scooby doo çizgi filmlerinde kötülerin tarafında olup da kıs kıs gülen bi köpek vardı sanki?

Dobrowski dedi ki...

değerli o değilmiydi zaten? ben mi yanlış biliyorum

Adsız dedi ki...

Değerli (Precious) yaşlı bir teyzeyle takılan serseri köpekti.
Scooby Doo'da ise öyle bir karakteri ben hatırlayamadım.

Dobrowski dedi ki...

scooby dooda vardı öyle bir karakter adını bilmiyorum kötülerin tarafındaydı pis pis gülerdi :) yarışma yaparlardı kötüler hep kaybederdi ama ben hep onları tutardım köpeğin adı herneyse benim için çok değerlidir :P

Adsız dedi ki...

Scooby Doo'yu bir türlü ısınamadığım için pek izlemezdim ben. Belki de Değerli oraya cross-over yapmıştır, ne de olsa ikisi de Hanna-Barbera çizgi filmi.

Dobrowski dedi ki...

gerekli açıklamayı yapmış burada..

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=mumbly

#15

Adsız dedi ki...

Bak, bir kere kulağını bükünce şimdi ne güzel herşeyi google'dan araştırıyorsun. Mihihihi... :))

Dobrowski dedi ki...

eskiden kütüphanelere gidilirdi, ben gogıla yazmaya bile üşendim hakkaten. beni araştırmaya teşvik ettin :)

ziggytheking dedi ki...

demek hepimizde bu kötüleri tutma güdüsü varmış :) geçen başka bi arkadaş da demişti

Dobrowski dedi ki...

ama çok güzel gülüyordu be :)

yaşasın kötülük