11 Ekim 2008

Alkollü araç kullanmak faydalıdır


Hemen "Ne saçmalıyorsun sen?" diye çemkirmeyin.

Ehliyet sınavıyla Kocaelispor - Sakaryaspor maçı aynı tarihe denk gelmişti. maç saat 13:00 da. Sınav 15:00 maç sonrası çıkıp direk gidebilsem maç sonu trafiği olmasa ve sınavı stadın 45dakika uzağına değilde yakın bir yerlere yapsalar rahat yetişirdim.

Maça gitmesek olmazdı Sakarya maçı bilen bilir bizim buralarda bir boca - river , celtic - rangers , inter - milan falan filan maçları gibi olur. O yüzden kaçırmadımda. Maç öncesi piiz yapmadan hodri meydan'ın olduğu maratona giremediğiniz için yine alkollendik maçtan önce. 2-3 bira çakmıştım. Maç berabere bitmiş ve ben üzgün şekilde gittim sınava saat 4e doğru sınav yerine vardım. bizim kursun yarısı oradaydı sevindim ama herkes bana bakıyordu. Atkıyla, formayla sınava mı gelnirdi?

Neyse millet 1 saattir soğukta bekliyoruz diye dert yanıyordu,az ilerde bi çay ocağı buldum, oraya oturduk. Araba gelip gidiyor bir kişi çağırılıyor sırayla. Ben en sona kaldım tabi. 50 hız sınırı olan yolda 30la filan gidiyorum. Hoca; "biraz bassana evladım" dedi. ben; hız sınırı olduğunu ve bunlara dikkat etmemiz gerektiğini söyledim. Adam; "koyarım hız sınırına şöyle bi 4e tak görelim" dedi. O saatten sonra ben coşmuştum. 4e hatta 5e taktım ibre 100e yaklaştı adam "yeter" desede ben 5e takmıştım ve kaptırdım..

sınavdan geçeceğimi düşünmemiştim aslında. ama 75 almıştım. her vites değiştirişimde öyle bir sallanıyorduki araba. şanzımanın ağzına sıçsamda ehliyeti güzelken almıştım.. Alkolün etkisi yadsınamaz..

Hiç yorum yok: