7 Ekim 2008

Rambo bizi discoya götür



Bugün arkadaşlarla spor yapmaya başladık. Kafamı sikiyorlardı bi aydır "gidelim yazılalım oğlum bi badi salonuna" diye. tamam lan dedim.. sonunda karar vermiştik gidicektik. Madem badi salonuna gidiceksin, niye bi salonları gezmezsin dimi sayın okuyucular.. Şimdi öyle düşünüyorum. Gittik güzide denilen bir mekana. Sırtımıza çantalar kırk yıllık sporcu gibi daldık mekana. İçeri girerken burnumun direği kırıldı desem inanır mısınız? ben o kokuyu hissettikten sonra kırılmadığına şaşırıyorum..

Girdik neyse elimize bi program verdiler bu programa göre çalışacaksını dediler. Aldım baktım acaip alengirli şeyler yazıyor kağıtta. Bi genç bize yardımcı oluyor aletleri tanıtıyor. öyle olmasa kendimi filan sakatlardım, alet ne işe yarıyor derken..

Kağıtta normal programa göre bir harekti 2 sefer 25 kere yapın yazıyor çocuk bize ilk gün vede akşam 10a doğru gittiğimiz için "10 kere yapın yeter abi bugün ilk güz zaten" diyor. Etrafı kesiyorum bizden başka herkes Naim süleymanoğlu'nun kaldırdığı şeylerden kaldırıyor sanki. Adamların içine gaz basıp şişirmişler sanki. çocuk bize 2.5 kiloluk dambıl veriyor :) orada ben fena oldum. çocugun dediği hareketlerden 20-30 yaptım listede olmayan aletlerle çalışmaya başladım bi süre sonra.. yarım saati geçtiğinde "ne yapıyorum lan ben?" diye sorgulamaya başladım. bir an önce duş alıp çıkacaktım. Duşların olduğu yere giderken bir tabela vardı "duş süresi 3 dakikadır" diye. "demek sabahtan akşama kadar çıkmayanlar var adam bezdiğinden böyle yazmış" diye düşündüm. içeriye bi girdim hapishane banyoları gibi. şimdi kaç kere hapishane banyosu gördün derseniz holivud filmlerindekiler bile bunun yanında dubai oteli gibiydi. suyu açtım ısınmıyor havuluyu koyacak yer bulamadım. isyanlardayım..

şuan klavyeyi bile zor kullanıyorum.. rambomuyum lan ben.. ne diye gaza geliyorsun eşşolusu

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Araştırmadan daldığın bu olayda, zannediyorum ki parayı da önceden vermiş bulunuyorsun. Peki devam edecek misin?
Mahalle arası body salonları fena yerler ya. Önünden geçerken irite oluyorum, o derece diyeyim. Buralardan gelecek hayır, gelmez olsun.

Dobrowski dedi ki...

sorma ya aynen öyle yaptım :) bi insan ne kadar mal olabilirse o kadar işte..

3 kişi gidicez diye sözleşmiştik, arkadaşlarla muhabbet oluyor tek iyi tarafı o şuan için. devam etmesem gidilecek başka yere tek başıma gitmem. girişte bay-bayan salonu yazıyordu. içri girince buraya hangi bayan gelir acaba dedim sordum arkadaşta "zaten gelmiyor" diyerek yürekler su serpti :))

gidersem gelişmeleri burdan paslarım