7 Ekim 2008

Ama...

En çok fatih terim'e uyuz olurdum bu mevzuda. konuşur konuşur biz şöyleyiz böyleyiz diye alttan alır alır, cümlenin sonuna bir ama getirir hemen karşıt görüşünü sunar. Ne pis bi laf oldu, soğuttular bu laftan..

bugün ofiste bi bayan arkadaş ki ofis arkadaşı. genç bir kıza 15 kişinin tecavüz ettiği haberini anlattı bize. herkes "vah vah" moduna girdi. üzüldük tabi "memleketin çivisi çıktı" kıvamına geldim. kız devam etti..

"ama kızda gecenin bi yarısı sokaktaymış, zaten sağlam ayakkabı değilmiş..."


oha ya.. çüş artık be! bu kadar cehalet ancak tahsille mümkündür hacım..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yuh! Hangi gece çıkması ya da hangi başka sebep bir genç kıza 15 kişinin ya da birisinin tecavüzünü haklı çıkarır? Hangi insan(hele de bir kadın demeyeceğim bile)böyle bir laf eder?
Valla benim tanıdığım biri böyle bir laf etse, "Senin zihniyetine... ben!" der, selamı-sabahı keserdim. Böyle hayvanca bir laf edebilmiş bir insandan ne fayda gelir insana?
Umarım siz de bir güzel bozmuşsunuzdur kendisini. Hem sonrasında böyle hıyarca konuşanlar da böyle laflar duymayı hakeder derdiniz.

Dobrowski dedi ki...

aynen böyle dedim yuh ya sana, sen gece dışarı çıksan seni herkes düdükleyebilecek mi yani?"

ben öyle demek istememiştim filan dedi. suçlular tamam ama.. diye yine devam etti.. işte zihniyet budur.. dahada bişey demedim..