27 Temmuz 2008

Rencide


Dün 8-9 arası maç yaptık. Perşembeleri yapıyorduk anladıkta. C.tesi nerden çıktı. Bir arkadaşa demişler maç yapalım diye. Genelde maçtan biraz önce gidilip ısınırlır. Arkadaş kız arkadaşıyla kavga ettiği için bunu biraz bekledik. Bizim takımdan 2 kişi sahaya önceden gitmiş. Gittiğimizde bir baktık onlarda oturuyor.
"Hayırdır" dedim
"Kim bunlar oğlum?"
"bende tanımıyorum. ne oldu?"
"Bunlar neler yapıyor oğlum, adamlar daha ısınmada bize koydular, hareketler filan bakasana şunlardaki şutlara"

Gerçektende öyleydi bir iki dakika izledim. Ağzım açık kaldı. Adamlar tsubasa gibi şut çekiyordu. Toptan "zınn" diye ses çıkıyor giderkende "vuuuuu" şeklinde bir ses çıkartıyordu. Umutsuzca birbirimize baktık ve neden ısınmayıp oturup adamları izlediklerini anlamış oldum.

Maça başladık ilk golü yedik yelekleri giydik. Yelek giydikten sonra performansım %10 düşüyor. Yelek biraz dar geldiğinden :)

Adamlar acaip oynuyorlardı. Bizim bütün takımı çalımlıyor geçiyor, sonra geri dönüyor bir daha çalımlıyor. Adama faul bile yapamadım Çünkü yetişemiyorsun :)

Çok kötü rencide olduk. Kalecimiz Ozan başkan sayesinde farkin az olmasını sağladık diyebilirim.11-2 bitsede Wakabayashi gibi kalecilik yaptı. Zaten en çok o topla oynadı bizim takımdan. Adamlar bize top aldırmadılar. Bende bir süre sonra bırakıp adamların şovunu izledim :)

Maç sonunda Limonatalarımızı içerken çocuklardan biri bir şey söyledi ben anlamadım. "Ne diyor bu" dedim zaten hala şoktayım "O almancı, çok iyi türkçe bilmiyor" dedi. Sonra öğrendik o almancı dedikleri çocuk Werder Bremen'in paf takımında oynuyormuş. Türkiye ye tatile gelmişler. Öbürü Kocaelispor altyapısında bilmem kaç senedir oynuyormuş. Diğeri yine başka takımda. Ulan biz mahalle arası top oynayan adamların ne işi var Werder bremen le filan.

Bunları öğrendikten sonra çocuklardan biri "haftaya yine yapar mıyız?" dedi. işte o an gerçekten maç içerisindekileri filan unutup çok pis rencide oldum. Ne diyeyim "Hamburg dan transfer yaparsak oynarız"..

Bu postu yazarken "Arap şükrü - Sandalcı" çalıyordu düşünün adamlar ne hale soktu beni..

Hiç yorum yok: