10 Temmuz 2008

Halı saha = balon saha

sadece bizim buralarda mı denir bilmem ama halı sahaların diğer adı balon sahadır. Genelde pek bilmeyenler veya takip etmeyenler kullanır ama kullanılır (halı sahanın nesi takip ediliyorsa artık).
Bu akşam yine bir halı saha maçım var. Bizim mahalleliyle tribünden arkadaşlar her hafta yapıyoruz. Diyeceğim şuki yaklaşık 5-6 haftadır galip gelemedik ilk başlarda uzun süredir oynamama..........

dün yazdım .... olan kısıma kadar devamını getirmeye elim varmıyor.. 15-5 püf gene mağlubiyet. ilk yarı skoru 4-0

4 yorum:

scapula dedi ki...

Geçmiş olsun. :)

5 senedir her allahın günü nargile içiyorum. Abartısız söylersem haftada 3-4 ortalama tutturmuşumdur. Sigara yalnızca sıkıntılı zamanlarda, bir de içkiyle. Paket taşımam yani, seyrek içerim. Ama nargile bitirdi beni, değil halı saha yapmak, merdiven yokuş çıkamıyorum, kondisyon sıfır.

Ne var ki, çok uzun bir aradan sonra yarın halı saha yapıyoruz AliSamiYen.net olarak. Evde 1 saate yakın halı saha ayakkabısı aradım, sonunda buldum. Bakalım gidiyoruz maça ama maksimum 15. dakikada yerlerden toplayacaklar.

Kıskandım ayrıca. Eskiden biz de yapardık her hafta halı saha. Ah, ah..

Dobrowski dedi ki...

izmite gelirse birgün beklerim bizde kondisyon olduğunda değil eğlencesine oynuyordukta 5-6 haftadır yenilince gaza geldik bu hafta daha beter hüsran oldu bişeyde yazamadım :D

bendenargile dışında senin gibi paket alırım 2-3 tane içer ya atarım ya arkadaşa veririm. alkolle içerim ama nargile ayda yılda bir.

maçta bol şans ilk maçta 10dakikadan sonrasını hatırlamıyorum dediğin gibiyse seninde öyle olur geçmiş olsun :) sonucu bekliyorum

scapula dedi ki...

İnanılmaz yoruldum, inanılmaz... Maçın tam 15. dakikasıydı, köpek gibi soluyordum. 48 yaşında adamlar kesilmedi, ben kesildim. Yoruldukça kaleye geçip enerji topladım.

Sonuç; beyaz formalılar olarak parçalılara karşı 10-12 farkla kazandık. Yeni kurulan bir takım olmamıza rağmen müthiş bir kollektif anlayış oturttuk. Maçtan önce otoriteler parçalıları favori gösteriyordu, bahis oranları da 1.70'e 3.50'ydi ancak biz inananlar, kazanmasını bildik.

Maçın parçalılar adına rahat geçeceğini öngören yorumcusu saha kenarındaki yerini almıştı, maç sonunda yorumlarının ne derce isabetsiz olduğu ortaya çıktı. Bugün 20 paragraflık bir maç yazısı yazmış; NFL, NCAA, Superbowl, NBA, boks, tenis, futbol tarihinden büyük sürprizlerin arasına katmış bizim maçı. :)

Sonrasında Nevizade vardı. Saat 4 buçuktu eve geldim, 2 saat önce zille uyandım, hâlâ her tarafım ağrıyor.

Neyse işte yendik. :)

Dobrowski dedi ki...

haftaya iddaa oranları değişir o zaman :) tebrik ederim.