7 Temmuz 2008

Üflerim

c.tesi akşamı mezata gittim. Diğer adıyla "Kocaeli Güvercin Sevenler Derneği"ne. Bende sever sayarım güvercinleri. Arkadaşla beraber gittik o epeydir gelip gittiği için herkesle selamlaşıyor ben şaşkın şaşkın yeni gittiğim bi yer olduğundan etrafı kesiyordum. Neyse çıkan kuşların çoğu dandikti pek beğenmedim. Bi kaç tane iyi kuş çıktı ama onlarıda alan çıkmadı.
Acemi şansı mı denir bilmem ama tombala bana çıktı (tombala sokakta bildiğiniz malboro için çekilir, mezatta ise kuş için). Baktım düzgün bi kuş yok numarayı arkadaşa verdim al sen istediğini dedim. Önemli olan yarışmak ve kazanmaktı. ayrıca 3 bilet 2yetele olarak satılıyordu. 3 tane aldım ve içlerinde 82yi göstererek arkadaşa "sen alma boşuna bu numaraya çıkacak" demiş olmam üfürükçü havası yarattı ama olsun. üfler püsküülerinden yiyoruz. gücümü ona borçluyum.


Hiç yorum yok: