9 Temmuz 2008

Gülen orospu , susan namuslu

Güler misin, ağlar mısın = namuslu musun, namussuz musun?!!!
Ulan çarşıda gezerken bir telefon aldım geçen gün. Arkadaşım aradı başından geçen bir olayı anlatıyor yarılıyoruz karşılıklı. Sonra baktım etrafımdakiler garip garip bana bakıyor. Erkekler özellikle. "Kadın olsam demekki... abov" diye düşündüm. Hallice düşününce bunun normal olduğunu anladım. Çünkü özellikle kız çocuklarından başlayarak bu ülkede "aman yüksek sesle konuşma, kahkaha atma, fazla gülme" ne lan amuagodum ağlayalım mı? işte böyle büyütülen toplumumuzun insanları fazla gülen birini gördümü "aha lan karıyı gördün mü" "allahıma gülüyor lan bak kesin orospu"

O yüzden gülemedim daha fazla oysaki gerçekten komikti anlatılnlar. belki "bana bile asılırlar" diye mi düşündüm içten içe ne olduysa tırstım. o yüzden bu ülkede gülersen kahkaha atarsan herkes döner sana bakar ya yollusundur yada deli filan derler. Bende yazının sonunda ağzımı bırakıp götümle gülüyorum sizlere.. Topluma açık olan alanlarda kahkaha atın ama götü iyi kollayın

4 yorum:

scapula dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
scapula dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
scapula dedi ki...

Uzun uzun tartışılabilecek bir konu bu aslında... Ama boşa kürek çekmeyelim. Toplumsal yaşamın, insanı ne kadar sınırlandırdığı, insanı doğasına göre gayet normal şeyleri yapmaktan nasıl alıkoyduğuna bir örnek bu da. Kurulu düzen bunu gerektiriyor maalesef. O yüzden koyayım toplumsal düzene.

Erkek adam "karı gibi sırıtmaz". Gülen kızlar ise "hafif"tir her zaman. Gülmek yasaktır bu ülkenin insanına. Bu da ne kadar mutsuz olduğumuzun göstergesidir bir anlamda. Gülen insandan rahatsız olan, gülemeyen insandır çünkü.

(İlkini yanlışlıkla, ikinciyi imla hatası yüzünden sildim. :) )

Dobrowski dedi ki...

haha bende diyorum kim 3 tane yorum yapar bana.. bende koyayım toplumada düzeninede