31 Aralık 2008

dünyanın düzeleceği gün

hikaye körfez.org forumdaki modalı(arzu) ablamızdan. paslaşayım dedim..

Adam, pazar sabahı kalktığında bütün haftanın yorgunluğunu çıkarmak için eline gazetesini aldı ve bütün gün miskinlik yapıp evde oturacağını düşündü. Tam bunları düşünürken oğlu koşarak geldi ve sinemaya ne zaman gideceklerini sordu.Baba oğluna söz vermişti, o hafta sonu sinemaya götürecekti onu ama hiç dışarıya gitmek istemediğinden bir bahane uydurması gerekiyordu.Sonra gazetenin promosyon olarak verdiği dünya haritasına ilişti gözüne,önce küçük parçaları ayırdı dünya haritasını ve oğluna;

''Eğer bu haritayı düzeltebilirsen seni sinemaya götüreceğim ''dedi sonra düşündü;
Oh be!! kurtuldum, en iyi coğrafya profösörünü getirsen bile bu haritayı akşama kadar düzeltemez!

Aradan on dakika geçtikten sonra oğlu babasının yanına koşarak geldi ve;
Baba haritayı düzelttim artık sinemaya gidebiliriz dedi.
Adam önce inanamadı görmek istedi, gördüğünde hayretler içinde kaldı ve bunu nasıl yaptığını sordu.Çocuk;
''Bana verdiğin haritanın arkasında bir insan vardı, İNSANI DÜZELTTİĞİMDE DÜNYA KENDİLİĞİNDEN DÜZELMİŞTİ'' dedi


yeni yıl herkese mutluluk, sıhhât ve sevgi getirsin efendim.. hea 2009 da olmazsa 2010 var, 2011 var, 2012 var... rahat olun..

bitirirken tribünlerde söylediğimiz şu güzel besteyle:

kafayı çektik yine
daldık güzel aleme
2012 de
şampiyonlar liginde
koyacağız real madrid'e
koyacağız real madrid'e

Link

Hiç yorum yok: