29 Aralık 2008

Yeni yıl yeni yıl yeni yıl yeni yıl

okulda bize öğretilen şeyler niye zor olmak zorunda?! çocuksun, zaten zor konuşuyorsun. üstüne bu şarkıyı söyletmeye çalışırlardı. ne zordur üst üste 'yeni yıl' demek. tamam anladık yeni yı. bu mudur yani bütün numaranız. yeni yıldan soğuturdu beni bu şarkı.

Yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl
Bizlere kutlu olsun
Yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl, yeni yıl
Sizlere mutlu olsun


o kadar yeni yıl dedikten sonra 'biiizzlere..' ve 'siizzlere..' kısımlarına gücüm kalmaz, uzun hava okur gibi damarlarım çıkardı o yaşta.

oysa ortaokulda öğrendiğimiz "cingıl bels" öyle miydi? coştururdu adamı. anlamasakta o her cingıl bels öncesi sınıfça "HEY" diye bağırır coştukça coşardık. ondan sonra yılbaşı dansöz izlemekten ileri gitmiyor işte.. ne performans bekliyorsun. bütün tvlerde yeni yıl diyor. hemen kapıyor tvde dansöz arıyorum, yaşananları unutmak için. yılbaşında dansöz oynatmanın ilk çıkışı böyle olmuştur. ne zaman bu yeni yıl şarkısı milli eğitim müfredatına girdi. memleketin dansöz ihtiyacı arttı.




bidibidi: hea bi de ortaokulda harita çizememenin verdiği hüzün vardır. tasvir edilemez..

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Hahahaha, ay çok güldüm, en komik yazılarından biri olmuş bence... :))

Adsız dedi ki...

Benim yaptıklarımı herkese yaydın çok zor günler geçirdim benim değdiklerim doğru bende hata yaptım herelde aynaya bakmakla uzaylı çıkardılar dünyaya saldılar sonrada ekonemi yapalım naylon para bastılar