25 Aralık 2008

Önemli işler..

Hasan Pulur'dan bi arak =)

İşsiz ve huysuz adamı camiye ibrikçi yapmışlar, adam ibrikleri dizmiş bekliyor, abdest alacak olanlar, bir ibrik alıp şadırvana gidecekler, devir eski devir, şadırvan musluklarından şakır şakır su akmıyor.
* * *
BİRİ gelip, rastgele bir ibrik aldı mı, ibrikçibaşı “Bırak onu, bunu al!” diyor.
Dayanamamış sormuşlar:
“Yahu aynı ibrikler, niye onu bırak bunu al, diye müdahale ediyorsun?”
“Ben müdahale etmesem, istediğini alıp gidecek. Benim işim ne?”
* * *
ADAM büyük bir mağazaya gitmiş, tezgâhtara sormuş:
“Kırmızı, bir kravat almak istiyorum!”
“Düz kırmızı mı, çizgili mi?”
“Çizgili!”
“Bir üst kata, birinci kata çıkın, çizgili kravatlar orada bulunur!”
* * *
ADAM birinci kata çıkmış, tezgâhtara sormuş:
“Kırmızı, çizgili bir kravat istiyorum!”
“İnce çizgili mi, kalın çizgili mi?”
“Kalın çizgili olsun!”
“O halde bir üst kata çıkacaksınız, kalın çizgililer orada bulunur!”
Adam lahavle çekip, üst kata çıkmış:
“Kırmızı, kalın çizgili bir kravat istiyorum!”
“Yatay çizgili mi, dikey çizgili mi?”
Hoppala!
“Yatay çizgili olsun!”
“Bir üst kata çıkacaksınız, yatay çizgili kravatlar orada!”
* * *
ÇIKMIŞ üçüncü kata:
“Kırmızı, kalın yatay çizgili bir kravat istiyorum!”
“Hangi elbiseyle giyeceksiniz?”
Tepesi atmış:
“Size ne elbiseden?”
“Olur mu? Elbiseyi görmeden kravatı veremeyiz!”
* * *
ADAM o hırsla, merdivenleri koşarak inmiş, sokak kapısına gelmiş, kıçı açık bir adam, bir elinde donu, öbür elinde tuvalet kapağı bağırıyor:
“İşte kıçım, işte donum, işte oturacağım tuvaletin kapağı! Bu üçüne bir tuvalet kâğıdı verin!”

Hiç yorum yok: