18 Mart 2009

benim adım kerim hepinizi severim

az önce ofiste başlattığım muhabbet sonrası kenara çekilip milletin fikirlerini yazayım dedim. mevzu erkeğin evlenme yaşı. Annelerin eş bulma çabasından bi şekilde açtım konuyu. hadi hadi söyleyeyim bi ferdi özbeğen parçası açtım, askerden dönünce bu şarkıyla dans edicem dedim muhabet olsun diye=) benden çok gaza geleceklerini nerden bileyim. "oo düğün var demek" diye bi başladılar. benim evliliğimden başladık bi ton muhabbet çıktı hala konuşuyorlar. stajyerimiz Mustafa 35 den önce evlenilmemesi gerektiğini söylüyor. yılmaz evli, benimle aynı yaşta bi çalışanımız. kendisi 25-30 arası evlenilmesi gerektiğini savunuyor. "askerden gelince evlendiririz seni" dedi. nedir bu çevrede bekar insan görmek istemeyen insan modeli? evimin nerde olacağına bile karar verdiler iki dakikada =) bu olay ankara da çalıştığım yerdeki hacı patronumda vardı. evlendirmeye çalışırdı çalışanları. bekar adamın aklı çelinirmiş öyle derdi. çok afedersinizz ama koduum herifi..

bugün öğle tatilinde muhasebedeki bayanlarla konuşurken evin en küçüğü ve tek erkek olmam konusu konuşuldu biraz. "sen çok şımarıksındır be ııı" dedi bi tanesi. öteki "ay bunun evleneceği kız yandı iki görümce aboovv" herkes fikrini söylemeye, boşalmaya başladı "ay 3 kaynana" , "biraz çirkef bi kız bul" , "öyle sessiz sakin olmasın"..... böyle bi kaç cümle daha ettiler. ben bi an ablamların canavar olduğunu gözümde canlandırdım. evde aç kurtlar gibi bekleyen gelinlik kıyafetini giyen kıza saldıracak yaratıklarmış gibi. kendilerinin kardeşleri olduğunu hatırlatarak, kendilerini tarif ettiklerini anlattım kendilerine. (bi cümlede bu kadar kendi olmamalı).

öyle işte blog.. araya planlamacımız sinan girdi. başıma iş açtı.

ha unutmadan "askere giderken eğlence yapacak mısın?" diye sordular. yok dedim ne eğlecesi ağlamanız lazım gidiyorum diye..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Teslim 12 Nisan mı?

Dobrowski dedi ki...

sınav sonrası kesin gün belli olacakmış ama o günlerde teslim oluyormuşuz.

Hodri Meydan dedi ki...

Başkan sen gel askerden çifte düğün yaparız olmadı bişey bulamazsak evlenip hollandaya gideriz. sabahın köründe ne işi var bu çocuğun nette deme sakın başkan işten kaçtım maça gidebilmek için :) bakalım amire ne yalan söyleyecez diye düşünüyorum bunları neden yazdığımı da bilmiyorum kafamda güzel değil ama neyse işte

Dobrowski dedi ki...

yalan makinasına döndük başkan. bende kaçıyorum şimdi. 8de belsa açılıyor mu sen nerden girdin nete =)

ne çifte düğünü başkan sana daha kız bulmadı annen :Pp kuyumcu ne oldu yok mu öyle biri

Hodri Meydan dedi ki...

Başkan sabah 6,30 da işe gidiyorum diye çıktım evden sessizce yol ayrımına geldiğimde sağ tarafa dönersem maça sola dönersem işe gideceğimin bilinciyle kalbimin sesini dinleyip sağa döndüm. çarşıya kadar yürüdüm zaman geçsin diye servisin geçişini uzaktan izledim daha sonrada attım kendimi internet cafeye biraz öncede vardiya amirini arayıp hastanede olduğumu işe gidemeyeceğimi söyledim şimdiye kadar iş yerindekilere yalan söyleyip hiç izin istemedim ama bu seferlik affetsinler beni iş yerinde biçok insan haber vermeden, saçma sapan nedenlerle işe gelmeyip takarken ilk defa yalan söyledik bizde pişmanmıyım hayır değilim, bu seferlik affetsinler beni yaoacak bişey yok :)

Dobrowski dedi ki...

bende senin kalbinin sesine uydum başkan =) ben zaten işteydim ama başka birini hasta ederek çıktım işten. ama senin telefonun bombaydı hasta diye telefon geliyor ben gülüyorum pek inandırıcı olmadı :))

Puffy dedi ki...

Herkes söylemişti kesin ama sınava en son gün git.
Bir de efsane geyik,hepsini doğru yapma,binbaşı falan yaparlar askerliğin bitmez :p

Dobrowski dedi ki...

ben ilk gün gitmeyi planlıyordum. sınava girdikten sonra asker sayılıyorsun dedikleri için. son günü kimse söylemedi. niye son gün?
ben doğruları bulup yanlışları işaretlemeyi planlıyorum. teste göre en gerizekalı asker ben olurum :p

Puffy dedi ki...

genelde derler ki;
komandoya ayıracaklarını ve yedek subay adaylarını ilk gün,bilemedin ikinci gün seçiyorlar.
son güne mantar erler kalıyor.
ben de son gün gitmiştim.
en temizi mantar er :)