17 Mart 2009

Karanlıkta alayına gider

Az önce sinemadan geldim. son seansa ancak yer bulabildik. evet inat etmiştik. sonuna kadar mücadele ettik. gerçi bileti erken alıp marinaya salih reise gitmiştik.
neyse sinemaya belsa sinemalarına gittik ve belsa sinemalarının koltukları götgöte olduğundan boyumda 1.88 filan olduğundan sığamıyorum bi türlü. güneşi görmek filan istemedim çıkıp gidesim geldi. öndeki adam dönüp bişeyler söyledi ben hiç sallamadım. devre arasında koltuğu sallıyorsunuz demesin mi? dedi tabi. ne yapaydım dayı zor sığıyorum zaten dedim. gittim bi sigara içtim. dönüşte herkese kola mısır filan aldık. zart zurt herifin kulağının dibinde yiyip dibinde hürplettim kolamı. varsın filmde ağlamayayım ki herkes ağladı adama birazda olsa kıllık yaptıysam ne mutlu bana. bu olay sonrası aklıma gelen "sen askerde çok dayak yersin haa"

Hiç yorum yok: