11 Mart 2009

kriz kriz dediğin nedir gülüm, Biz krizi şerbet der içeriz

Photobucket

dün akşam haberlere bakıyorum. hızlı tren seferlerine başlamış. aklıma hemen hızlı tren ayağına rayları düzelterek aynı treni kullanıp hızlandıran ve adına hızlı tren diyerek insanları kandırıp, ölmelerine sebep olan kaza aklıma geldi.. ben binmem bu trene dedim. hemen peşine yetkili kişinin basın toplantısını gösterdiler. benim aklıma gelen kaza bi gazetrecininde aklına gelmiş sordu. yetkili denilen adam yanındakine dönüp "saat kaç? ee bizim 11de toplantımız var bu işleri geçin treni yazın" hesabı laflar etti.. ülkeden gitmek için sebepeleri yazmaya çalışıyordum ama yetişemiyorum..

1 yorum:

Dobrowski dedi ki...

kendi kendime bıdıbıdı konuşayım dedim..
bi önceki seçimde ytl yi çıkardılar piyasaya bi ton para pompaladılar, şimdide aynı boku yapıp tl ayaa yapıyorlar. sonradolar atrıyor. ekonomist değiliz ama bakınca gözüküyor..