1 Mart 2009

ayrılık aman ayrılık yaman ayrılık

ilişkiler üzerine bişeyler okudum az önce Puffy yazmış. ben ise yorumlarımla katlettim postu..

aklıma bi ilişkim geldi daha doğrusu bi ilişki bitirişim..

üniversite ilk yılları. yılbaşı akşamı 30 kadar arkadaş kızılay'da bulunan shadow'un genelde hafta sonu içtiğimiz alt katında eğlenecektik yer ayırtmıştık. kız arkadaşım ankara dışında okuyordu.

(bu ara msnde dışarıda olmama rağmen habire bişeyler soran emre'ye sövüyorum..)

heh geldim blog. yeni yıla birlikte girecektik. shadowun alt katında deliricektik hatta kafayıu bulup masa üstüne çıkıp striptizvari hareketler yapmışlığım varmış o barda.. ben hatırlamıyorum..

içiyoruz eğleniyoruz filan. kız yanında 2 arkadaşını daha getirmiş ev ahalisinden yeni yıla yalnız girmek istemeyenler hemen yanaşmaya çalışıyordu bunlara. üff amma uzattım be. o kızlara asılanlardan biri emre'ydi işte. eşşolusu kafamı dağıttı.

yeniyıla girmeye bikaç saat kala kafalarımız güzel olmuştu. erken başlamıştık azmaya. bi b.k oluyomuş gibi zıplıyoruz filan. tam karşımda da bi afet çıtır abla oturuyorduki fazlasını hatırlamıyorum. baktım yanıma gelmiş beraber dans ediyoruz. tabi bunu gören sevgili delirir. ben alkolün verdiği şaşkınlıktan sıyrılıp. bunu peşinden tuvalete doğru gidiyorum. (fark ettiyseniz böyle ortamlarda delirince genelde tuvalete gittiklerinden hemen peşinden gidiyorum görmesem bile)
tuvaletin önünde ağlıyordu kız. gittim bi iki laf edeyim dedim tam ne dedim hatırlamıyorum ama bu durumda ne denir? bi anlık hataydı? yok artık hayvan!

işte tuvaletin önünde bana ağzına ne geldiyse söylemeye başladı. ben suçluyum alttan alıyorum bişey demiyorum sakinleştirmeye çalışıyorum ama yok. ana avrat sövmeye başladı bu. ee dedim yeter. bende başladım kötü laflar etmeye al sana deli gibi kavga ediyorduk. tamn o sırada 10-9-8... diye geri saymaya başladılar.

ben- bak yeni yıla kavga ederek giriyoruz
-ağzına sışiiim senin ağzıma sıştın hayvan
arkadan sesler 3 - 2 - 1 yuppiii
ben-girdik bu durumda öpüşmemiz lazım
-git o kızı öp kim o ?
ben- ne kızı?

o akşam benim odamda kızlar kalmış ben salonda yatmışım. sabah erkenden kalkıp hazırlanan kızlar kendi şehirlerine dönüyorlardı. odadan bi çıktım bunlar bavullar ellerinde kapıdan çıkıyorlar. eğer uyanmasam son kez orada göremeyecektim. ben daha dün gece neler olup bittiğini düşünmeden hatta anlayamadan gidiyorlardı.. ne denirdi tam bu durumda? gidiyor musunuz? dedim sanki anlaşılmıyor gibi bişey sormanın verdiği zorunluluk hissiyatı yüzünden belki.. hiç bişey demeden kapıdan çıktılar. ben hala peşlerinden terminale götüreyim mi deseydim yoksa gidip öpsemiydim? yoksa çanta çok ağır ver ben yardımcı olayım mı deseydim diye saçma fikirler geçiriyordum aklımdan. öylece 5-10 dakika kaldım kapıya baktım aklımda bunlara benzer bir sürü fikir geçirerek. sonra bi sigara yaktım.. şaşkın şaşkın salonda oturup "dün akşam ne oldu?"yu düşündüm..

kendimden nefret ettim bi süre. sonra bi daha sadece ağzımla içmeliyim, b.kunu çıkarmamalıyım dedim. yine yaptım tabi ama onlar bu kadar kötü olmadı ama..

2 yorum:

Puffy dedi ki...

Alkol bütün kötülüklerin anası. :)

Dobrowski dedi ki...

o gece ağzımla içmemişim heralde =)