13 Kasım 2008

Yemek yiyemen



fabrikada geçen gün olay oldu. yemeğe giden bi kız çığlık atmış. yemeğin içinden kötü bir şey çıkmış. soruyoruz kıza ne çıktı diye. "ay çok iyvreeeanç" dedi. harbi merak ettim ne çıktı diye. "ya fare mi çıktı ne söyle yemicez zaten" dedim. "iğrenç bi örümcek" varmış yemeğin içinde. "hay allahım bende bi şey sanmıştım ne var o hayvanda rızkını arıyormuş" dedim gülerek.

yemek şirketiyle kavga etti müdürler filan. şirket "gıda mühendisi yolluyoruz" desede bizim müdür "bence örümceği araştırmak için bilim adamı yollayın" dedi. ne kadar uzattılar mevzuyu adamlar geldi saatlerce görüşmeler filan. bi örümcek nelere kadirmiş.

2 gündür yeni bi şirket getiriyor yemekleri. 3 günlük deneme süresiymiş. ilk iki gün tabildotu elime aldığımda suratımı görür gibi oldum. çok temizdi. bakalım deneme sonunda ne olacak.


postu yazdım resimdeki dayı geldi aklıma; Hüseyin SAP

izmit te niye normal bi adam yok. haber burada

Hiç yorum yok: