10 Kasım 2008

seferi oldum pilog

cuma akşamı ankara'ya diye çıktığım yolda c.tesi akşamı nazilli'deydim. pek güzel, pek şirin bi yer nazilli. "son zamanlarda bozuldu" diyo arkadaş ama yinede güzel lan. yeşil bi kere. ege bi kere. efe demeyin deliriyor bu egeliler :) kendilerinden geçiyorlar :p

hemen geçtim Hamdi abiyle tanıştım anadolu ekspresi vagon 2 deki herkes tanıdı zaten. bağıra bağıra konuşan 60 üstü bi amca-dede arası amcaya daha yakındı hamdi abi. öndekilerin ve arkadakilerin homurdanmalarına aldırış etmeyen, zaten duyamayan. bi selam verdikten sonra hayatını anlatmaya başlayan amca. coştu bi ara. "oğlum sen daha gençsin, bu dünyada; yiyicen, içicen, sigicen" deyicerdi. herkes duyuyor tabi vagonda. oahuaueuae diye gülsemde utanmıştım. bişeyde diyemiyordum coşmuştu artık. sigara içilmiyor ya trende. "git baksana içilcek yer var mı haber ver bana" dedi. ben yemekli vagona gidip biraz piiz yaptıktan sonra geldim uyudum. öndeki hanım teyzelerin "kafa sigtiniz bi susun" manasina gelen "sabah, göreve gidiyoruz ankara'ya" dedi. Hamdi abi bana döndü "ne diyo o?" dedi. ahuehuaueahuea uyudum lan kulaklıkları takıp.

dönüşte pamukkale turizm sağolsun heryerde durdu. osura osura uyumak istedim ama rahat edemedim. yanımda denizliden binen amcanin şivesi "yiyin gari" diye leys teyzesi gibiydi ama uykum olduğundan konuşamadım. sabah yatgımda 1 saat uyuyp kalkıp işe gittim. yoruldum be pilog

Hiç yorum yok: