29 Kasım 2008


üst üste yakılır sigara. küfür gibidir. bazen sadece kül düşmesindir derdim. arabeskleşir bazen amerikan ruhum. bu şehrin gecelerinde detone ölümler görmüştük. arkası yalandan sevişmeler. ayrılığın tortusu birikti gözlerime "to be or not to be" benim ikilemim değildi. yeni türküler söylemeliydi insan. yeniden aşık olmalıydı. asıl mesele yaşayabilmekti. düşünüyorum o halde varım mı? düşünüyorum o halde varsın mı?
ne diyorum ben ya, siz şarkıyı dinleyin yeter :) bir de şu takvimden istiyorum

1 yorum:

Adsız dedi ki...


erkek hormonlarının arızalar. fiziksel aktivite, kötü beslenme ile karakterize, ve her zaman iş başında meşgul olan modern yaşam temposu. ortakları ve duyuları zayıflaması arasındaki samimiyet eksikliğinden dolayı meydana gelen Psikolojik sorunlar. Bazı hastalıklar: obezite, diyabet, enfeksiyon hastalıkları. Bağımlılıklar (sigara, alkol). Erkek cinsiyet sprey ne olursa olsun nedeni, erektil disfonksiyonu olan sorunları çözmek için sorumluluk almaya hazır MachoMan. Seks - aile hayatının önemli bir parçası olduğunu ve bu alanda ciddi sorunlar olsaydı etkili önlemler almak için acil bir ihtiyaçtır. MachoMan - en iyi yolu, vb seks eksikliği, zayıf ereksiyon ile ilişkili fiziksel ve psikolojik sorunlardan kurtulmak için Neden MachoMen? Bir sprey MachoMen yerine başka bir araç seçmeliyim birçok nedeni vardır: mükemmel her erkek için, yaşı ne olursa olsun ve erektil disfonksiyon derecesi; Başka hiçbir ilaç için elde edilemez bir anlık ve uzun süreli etkisi olduğu etti ereksiyon kazanç; Yeterince popshikat sprey hemen cinsel ilişkiden önce penis ve cinsel ilişki sırasında fark olacak sonuç - herhangi bir kadına zevk verecek bir katı, güçlü penis; MachoMan penise sprey - benzersiz bir ilaç, hangi hiçbir kontrendikasyon vardır ve insan sağlığı için tehlikeli değildir. Bu erkek cinsel organı üzerinde derin bir olumlu etkiye sahip doğal maddeler oluşur; , Ereksiyon güçlendirilmesi ve artış potansiyeli doğal olarak meydana gelir bağımlılık anlamına gelir. İstenilen sonuç% 100 sağlanır olarak kullanıldıktan sonra, birkaç hafta için sprey, gelecekte kullanımını terk edebilir. erkekler son derece karlı bir fiyata satıldı MachoMan için ek olarak, cinsel ilişki süresini püskürtün. sadece [url=http://sexobzor.info/tr/macho-man-nasil-dogru-bir-sekilde-uygulanir-benim-gorusum.html]resmi web sitesinde[/url] Şu an, şu anda uygun bir fiyata orijinal ürünler satın alabilirsiniz!