25 Kasım 2008

boş ol boş ol boş ol



hayat ne zor be blog. caner'le aydın'ı bile ağlatmış.. benim dövüne dövüne ağlamam gerekmez mi.. hala gidip o kafe, bu çay bahçesi dolanıyorsun. eski sevgilin yeni sevgilisiyle sei tanıştırmamışmıydı kuzum.. niye hönk diye kaldın lan? dunkof musun. ne güzel adammış halbuki o dunkof. normal hayatında öyle merdivenleri çifter çifter inmezmiş..


lombak'ın ilk sayısını aldığım gün hissettiğim heyecanı tarif edemem be blog..

hele vesikalıktan karakter tahliline gönderdiğimiz mektup içinden arkadaşın resmini alıp tahlil yaptığı sayıyı gecenin bi yarısı ankara'da lombak aramıştık.

kötü kedi şero tişörtleriyle az mı gezdin he.. nerdedir şimdi ne yapar ? arayıp sordun mu. vefasız herif




fordun şu reklamına hastayım. ford yapasım geliyor. yani makinacı olduğumuzdan diyerekten..

forden sie bitte.. (böğğğğ)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ford'un reklamı güzelmiş hakikaten.
Fakat o vesikalıktan karakter tahlili köşesi yok muydu, hastaydım ben ona yaa, ne gülerdim. Hala var mı o?

Dobrowski dedi ki...

arabanı servise veriyorsun, aldığında ayaklarının altında bu var. harika dimi :)

lombak almıyorum ben ne zamandır. o yüzden bilemiyorum. haftalık dergileri alıyorum artık