20 Kasım 2009

heyecanını kaybetmişsin


dün akşama kadar Yalın oğlanın 'ki sen' şarkısı çaldı ofiste. tamam beğendim şarkıyı ama akşama kadar dinleyince olmadı. eve gittim "heyecanını kaybetmişsiin" diyorum o kadar. bi orası akılda kalmış şarkının.
sabah işe giderken sanki biri kulağıma fısıldadı "al sana heyecan!"

kırmızı ışık yanıyormuş meğer. sağ şeritte 5-6 araba duruyor sol şerit boştu. ışığı görmediğimden hiç durmadım geçiyorum, o sağdaki yoldan girip solumdaki yola geçmeye çalışan taksiciyle göz göze geldim. normalde anlatılan film şeritleri geçiyormuş o an. taksicinin pörtlemiş gözlerini gördükten sonra gözlerimi kapayıp ses gelmesini bekleyebilirdim, çünkü bir iki saniyeliğine bastığım frenle araba durmayacağını göstermişti.
gayipten biri mi dürttü ne oldu bilmem ama aniden sağa kırdım ve yan yola girdim. çünkü taksici frene basmış yolun ortasında durmuştu çoktan. Yan yolda bi müddet karşı şeritten gittikten sonra kendime geldim. hergün geçtiğim yoldaki kırmızı ışığı nasıl fark etmedim? bilmiyorum. belkide yalın oğlan bize oyun oynadı

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun! İyi ki birşey olmamış, dikkatli kullan.

Dobrowski dedi ki...

teşekkürler. akşam gidip çocuklara çikolata aldım.
acaba bişey olsa bana, post girse mesela ablam "kandıralı öldü" filan diye ne kötü ya.

Adsız dedi ki...

Ay ay! Deli misin, konuşma öyle. (Geçen gün ben de aynısını düşündüm.)

Dobrowski dedi ki...

bu blogu yazmayı, takip ettiklerimi okuyamayacağımı düşününce daha kötü geldi ölmek. cumartesi akşama kadar çalışıcam zaten bide böyle düşüncelere gark ediyorum.

Adsız dedi ki...

Kadıralı bugün iyi görmedim seni. Hoş, ben de iyi değilim valla. "Araba falan çarpsa da ölsem kurtulsam." diye bir cümle kurmuşluğum var bugün. Rezil bir gündü. :(