17 Kasım 2009

Dolphin



Türkiye benimle gurur duyuyor sayın okurlar. Şimdiye kadar duymadıysa bile bu yazıyı okuduktan sonra, bir şeylerden haberdar olunca duyacak!
Belçika ahalisinden bir müşterimiz yeni üreteceği peçeteler için bir marka ve logo fikri danıştı. Nasıl bişey olur diye düşünürken çınar yapraklarını çok sevdiğimden ilkin yaprak koyacaktım ortaya, hemde masmavi. Sonra aklıma Yunus geldi. Ne var selpak fil kullanıyor ya, hem Yunuslar daha güzel hayvancıklar. Yapıştırdım hemen çakma bi logo "al burdan yak" dedim. Adam fikri beğendi. peçete satışlarına göre yeni makinalar satabilme ihtimali doğdu ve ülkeme yeni döviz girişleri... belçikada üzerinde kocaman 'The best' yazan ve yunuslu bi peçete görürseniz beni hatırlayınız..

tamam tamam heyecanlanmayın, balkonlara, camlara çıkıp bayrak asmayın. sizden önce yazıyı bitirip camdan silahı çıkarıp, mermi atan biri olabilir.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Böyle olmaz efenim! Yarın açık adres vericem, bi poşet peçete istiyorum. Görücem ambalajını, kalitesini.

Yalnız Selpak file emicilik üzerinden vurgu yapıyor, siz yunusun nesine dikkat çekiyorsunuz Kandıralı Bey'ciğim?

benimben dedi ki...

burnunuzla dost diyebilirsiniz. grip salgını yüzünden burun kenarındaki yaralar için bile pazar oluşacak gibi uruyor:)

Dobrowski dedi ki...

Müge,
Peçeteleri ben yapmıyorum makinasıyla işim, bizden iyi çıkıyor sonra bi kalitesizlik varsa üretimde olabilir. hem bu avrupalılar genelde bizden farklı kağıtlar kullanıyorlar. geri dönüşümü kolay filan, sarı sayfa gibi.

Fil emiyor aynen onuda düşündüm, yunusun yüzebileceği kadar su çeker hesabı yapsam yer mi? dedim.

jane parker,

:) yine güzel fikir ama bu peçete, kağıt mendil fazla sipariş gelmiyor.

ayrıca bu kağıt mendillerin makinasını yapsamda kendisini kullanmayı hiç beceremiyorum.

yazan dedi ki...

baskan bırak bu isleri patenti alınmıstır onun. hep kolpasın :)