7 Kasım 2009

çağrıştırmaca

müge hanımın cuma sohbetleri postundaki yorumlarda puffy; "Taş gibi hatunlar olduğu için bile bir diziyi izleyebileceğimizi düşünen kadınları acaba çok mu abartıyoruz biz gözümüzde?" demiş sanki evrenin sırrını açıklamış gibi "vauuvv doğru lann" dedim. ardından aklıma geçen gün izlediğim bi haber geldi. türkiye suşiyi japon hatunların göbeğinden yiyebilmeyle tanışmış. sanırsın coca colanın formülünü çözmüşler. röportaj yapıyorlar bi tanesiyle. bunu ülkemize getirenlere çok teşekkür ediyorum, diyor biri. işletme sahibi bu işi türkiyeye getiren mucitmiş gibi gösterilen kroyum ama para bende abi anlatıyor;
"ülkede böyle bir açık vardı, bunu ilk kez türkiyeye getirmekle gurur duyuyoruz. tabii biz kendimize uyarladık normalde bu geyşa denen kadınlar çıplaktır ama türk örf adetlerine uydurup biz giydirdik, yani direk alıp taklit etmedik, kendimize uyarladık" diyor ve herkes mutlu.
düşünüyorum çekyatta otururken(çekyatta bile düşünebiliyorum) acaba çok mu geri zekalı gözüküyoruz? nedir bu adamların olayı dedim. he o yorumdan bunu nasıl çıkarttın, nasıl aklına geldi derseniz. hatunun göbeğinden suşi yiyen bi kadını çekiyor kamera hemen yanına gidip mikrofon uzatıyorlar başlıyor kadın övmeye. bunu türkiyeye getirenlere teşekkür ediyorum bence çok güzel bişey bidibidi..
ulan geri zekalı sen yat bakalım güzel oluyor mu! hakkaten işte bu tipleri abartmaya gerek yok. yol verin gitsin

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay böyle göbekten suşi, sağdan-soldan çokomel tadında aktiviteleri nasıl aptalca buluyorum anlatamam.

Dobrowski dedi ki...

Müge hanım bilmukabele.