4 Haziran 2010

gaz fren şanzıman halim duman


daha önce yan taraftaki bebek bağırmalarından bahsetmiştim. dün akşam yine 12de bu sefer sadece bebek ağlamıyor sanırım babası "madem uyuyamıyorum oyun oynayayım" demiş. NFS oynamaya başladı o saatte. Sürekli gaz fren sesi duymaktan delirdim. evin içinde bağırmaya başladım. hoop, alooo, ulan yeter bee ağzıma sıçtınız v.b. laflar ettim biraz rahatladım uyumaya çalıştım ama yok olmuyor. balkona çıkıp yan tarafa uzandım seslendim, yok adam gaza gelmiş duymuyor.

içeri girip tam yatıcam sonra sesin geldiği duvara yönlip (ses duvardan nasıl gelir lan nasıl bi ruh hali) gidip duvara bi bruce lee vuruşu yaptım. o andan sonra herif nefes bile almadı. hatta bebeği bile susturdu şerefsizim. bense elimin ağrısı geçince uyuyabildim. iyi bişey midir yaptığım? tavsiye etmesekte yapıyoruz işte.

Hiç yorum yok: