25 Mayıs 2010

piyanist şantör koçusu


tam 00:00 veya gece 12 diyelim. tam 12de evet tam o saatte başlıyor bağırmaya, yan tarafa taşınan yeni ailenin çocuğu. ağlamıyor ha! bağırıyor ya. sanki 3 gün sonra haberlerde çocuğa işkence filan diye çıkacakmış gibi. üzerinde sigara filan mı söndürüyorlar diye düşündüm akşam. 11de işten eve geldim. tam uyuma aşamasındaydım 12 civarında. olmuyor işte azizim 2 gibi uyuyabildim. babasıda çocuğu susturmak için çok çabalıyor. hanimiş baba? çocuktan çığlık..! adamı bi iki kere gördüm öyle çığlık atılacak kadar tipsizde değil. uyuyamadım house izledim tntde..



ofise yeni gelen bi eleman var. geçen gün bizimkilerden birine 'koçusu' dedi. bana da diyebilir diye risk almadım hemen mesafe koydum arama. koçuşu nedir yahu



1 yorum:

yazan dedi ki...

o saate kadar çalışılır mı bolum