3 Haziran 2010

twitter nedir aga

mahalle bakkalının bile twitterı var. son olarak abdullah gülün twitterı olduğunu öğrenmem beni derinden etkiledi desem? boy ver ne kadar derin esprisini yapmamayı bir borç bilerek, twitter denen nanenin niye bu kadar çok tuttuğunu anlamamış bulunuyorum?
zaten feysbukuda anlamamışidim üstüne bu geldi. son günlerde herkes israile gider yapıyo feysbukta ürünleri boykot edin falan filan diye. e feysbuku kuran herif bir israilli değil miydi aga? bu ne yaman çelişki anam. ha ben boykot ediyor muyum maalesef edemiyorum bi markete veya ihtiyacım olan bir ürünü almaya herhangi bi yere girdiğimde alınabilecek ürünlerin alayı protesto edilecek ürün kapsamındaki ürünler. ya aç kalıcaz ya alıcaz. bide şöyle bi olay var. cola turka ile coca cola arası durum güzel bi örneği. turka türk malı, coca olansa protesto edilesi ama yok aga olmuyor işte. turkayı bi kere eve getirdim, hediye kocaelispor bardağı veriyor diye öyle durdu uzun süre. kimse içmedi ve içmediğim şeye ne diye para vereyim. (bu örnekte bardağa para verdim). üff twitterdan nerelere girdik. işte öyle bir reisi cumhur bile twitter sahibi olmuş bende çözücem bu işi. bi gün gelecek twitlicem hepinize (bu tabiride milletten duydum ne demekse..)

selim sesler gelsin çalsın bende evleneyim isterim, yaz geldi düğünler arttı, oynamaya geldik oynamayaa..

Hiç yorum yok: