7 Haziran 2010

her gördüğün doktoru house mu sandın




alemiyat dediğin nedir gülüm?
biz onu şerbet der içeriz

ne diyorum ya. bugün 3 ayrı doktora gittim. hepsine muayene oldum. ilk doktorla 5 dakika bile konuşmamıştımki "tamam alırız" dedi. bişey sattığım yoktu he. hani ilaç tanıtma niteyine filan girmedim. bildiğiniz hastayım işte. alırız dediğide vücudumdan bir parça. bu mudur yani aq alayınız house mu bi anda çözüyorsunuz olayı, dedim sıradakine gittim.

diğer hanım abla beni dinledi en azından. sonra oramı buramı oynattı şöyle yap böyle yap dedi. mr çekme kararı aldı. bi bakalım di mi hemen sallamayalım dedi. yess!.. dedim işe bu.! mükemmel bi doktor. bir önceki doktorun bakışlarındaki x raye rağmen bu doktorun daha mantıklı konuşması mutlu etti beni. gidip mr çektireyim dedim. ordaki kız saat 1e randevu verdi. baktım tarihe bir gün sonrası. ee dedim bugün yok mu? 24 saat sonra mı gelicem derken kız hemen söze girdi. yok yok öyle değil yanlış anladınız, bu gece 01de geleceksiniz. (ben burda mavi ekran verdiğimden cevap veremiyorum)

hikayedeki üçüncü ve son doktorumuza gidiyorum o da babacan bi amca çıkıyor. pek güzel dinliyor beni. ben bitiriyorum şikayetlerimi çok mu anlattım bilmem ama "ee sonra" der gibi bakış atıyor bana. anlatmaya devam ediyorum bende. coştukça coşuyorum. bi sürü test tahlil v.s. istiyor, evrakları alıp kaçıyorum oradan. çıkışta eczaneden bi ağrı kesici alıyorum evin yolunu tutuyorum.

sağlık promlemleri gerçekten problem oluyor hastaneye gittiğinde. yoksa evde kendi kendine daha güzeller..
dünya kupası öncesi sakatlıklardan yakınıyoruz ya benimkide ona denk geldi. bir house yok ki gideydim kapısına. foreman olsaydı gaz verseydim housea dalsaydı falan filan..

Hiç yorum yok: