21 Haziran 2010

Sana ne zaman takıcaz?


Kavga sebepleri arasında üst sıralara girebilir bu cümle veya ölmeden önce söylenen son sözler olabilir, aynalı tahir moduna girilirse.

dün akşam dayımın oğluna taktılar yüzüğü. her gören akraba bana bunu dedi. bakın akraba dediğim hani babamın bilmemnesinin bilmem nesi olsa kafa atabilirdim ama hepsi çok yakın insanlar. bide aliye rona ve erol taş kahkası koyveriyorlar, araba kullanacak olmasam bi 70lik içebilirdim dün akşam. düğünde millet mutlu olur, güler yüzlü olur di mi? yok efendim nerde bende güler yüz. "ne bakıyon mua koduum" der bi ifadeyle oturdum salonda. terasa çıkıp 10 dkkada bi sigara yaktım. ablam bile "çok içiyorsun, cigerlerin hep duman oldu" gibi laflar etti.


ulan size ne? benim sevişmemin resmiyete dökülmesi çok mu önemli. nedir bu toplumun yarattığı baskı. ne diye açıklama yapıcam ya bu yazı da bu kadar.


21 haziran en uzun gün değil miydi be? en uzun günde 10a kadar işteyim.

barış manço - gibi gibi hepinize gelsin

Hiç yorum yok: