28 Aralık 2009

yeni yılın ilk tacizi


cuma namazında hoca tepeye çıkıp bi takım bilgiler veriyor. dinimize göre böyle şöyle v.b. şeklinde.
bu hafta cumaya gittim, imam beni mi gördü de söyledi tam kesemedim ama "yılbaşı kutlamak günahtır, ayıptır, terbiyesizlik yapmayın lan! dinimizde yeri yoktur. bizim örf adetimiz değildir. kendi örf adetlerimizi yaşayalım, dayatılmış kültürleri almayalım" falan filan manasında şeyler dedi.

bu imamlar camide mi yaşıyor sürekli? nedir lan olayınız. bi camiye gidelim dedik hemen olayın bokunu çıkardınız. günahtı bilmemne, yeni yıl diye sevinirsek taş olucaz nerdeyse. oha lan. hangi gezegenden geldiniz siz. Yeni yıl diye ağlayalım mı? Yok bak daha güzeli geldi aklıma. Yeni yıl mı tamam. Çıkın taksime, eğlenen mi gördün? Bide üstüne turist mi eğlenenler? Oh on numara. O zaman ne yapıyoruz ey Müslüman ahalisi, saldırın ulan! Taciz edin elle gözle lafla ne olursa. Her yol mübah. (mübah ne bolum) ah be abisi. Kandırıldık biz. Vicdanımı biraz rahatlatmak, belki ruh dinginliği olur diye bir cumaya gidelim dedik, tüm namaz boyunca hocanın dediklerini düşündüm. Ne diyo bu adam, ben niye onun arkasındayım diye düşündüm.
Camiye gidip cennette hurilerle fantezi kuran adamlar, taksime gidin bu yılbaşı. Hatta siktir olun gidin. Poliste size dokunmasın. Zaten gavur adeti bu, gavur inancı o yüzden taciz etmek normal. Sevinmeyecek kimse, eğlenmeyecek. O gece yasak hepsi. Hele kahkaha atan filan gördün mü hiç affetme. Kesin orospudur di mi lan! Sana böyle öğretildi o. Gülen kişi orospu olmak zorunda. Senin annen bi melekti belki ama sen yinede orospu çocuğu damgasını hak ediyorsun. Çok küfür ettim bak. Bende kafirim, hatta o gece içki bile içicem, polis basmaz, kimlik kontrolünü 5 saatte yapıp geceyi piç etmezse. Onlara da selam ederim. O gece çalıştıklarından ve eğlenmek günah olduğundan trafikte normal seyretseniz bile, “niye dışarıdasın? Kesin eğlenmekten geliyorsun!” diye ceza yazabilirler.

Ha bide yeni yılla ilgili hani 2009 yazan yaşlı bi amca gidiyor sırtında bi çuval, genç bi velet geliyor 2010 yazan. Ben ilkokuldaydım bu yapılıyordu, hala aynı tatava. Yeter kardeşim sıkıldık şundan.

bi ekleme daha; namaz sırasında otururken millet işaret parmağını kaldırıyor arada, "götü başı oynuyor" diye düşünmüştüm ama gerekli bişeymiş galiba.

1 yorum:

yazan dedi ki...

sağlam kızdırmışlar seni başkan.