13 Aralık 2009

Özür dileme manyağı

Ahmet Türk denen herifin oğlu Kandıra da askerlik görevine başlamış..
el üstünde tutulur o. nöbet yazarsın, yok insan hakkıydı, yok demokrasiydi, yok kişisel özgürüktü. ulan benim emrimde olacaktı o. koskoaca çavuş olmuştum. o zaman yanıma denk gelseydin ya! gece nöbet cezası yazardım normal adam olsa ama. bu it millet uyuyunca gelir kellemizi keser. başka ceza bulurdum ama komutanlar kendi koltuğunda oturtur böyle adamları
Bütün katilleri, teröristleri kandıraya doldurdular. hep haberlere bu gibi mevzular yüzünden çıkıyor.
Şimdi bu ahmet in oğluna alttan ranza vermezler, koğuştu, elbise dolabıydı dar gelir. haberlere konu olur. Bakanıydı, milletin vekiliydi çıkıp özür diler tüm kürt halkından. bizi bi domaltmadıkları kaldı ama hep onlara adalet amk. aponın kıçını silmeye bile adam tutacaklar.
Vandayken milletin konuşmalarından öğrendiğim, dağda yakalanan olsun, şehirde yakalanan olsun kim teröristse içerde krallar gibi yaşıyor, krallar gibi bakılıyormuş. ne var diyordu urfalı çocuğun biri. askerden sonra bende gidicem dağa..Hiç olmazsa karnını doyuruyordu orada.


Eylem yapıyorsun elinde türk bayrağıyla, faşist damgası yiyorsun. Türk olmak suç oldu amk yerinde. özür dileyin bu yazı için.

2 yorum:

Puffy dedi ki...

Benim de Van'daki askerlik günlerimde,alayda,örgütle bağlantılı olan askerler vardı.Hepsi mimlenmişti.Ordu bu adamların eline silah bile vermiyordu.Hepsi ya toprakla çiçekle,yada kantinle falan uğraştırılıyordu.Nöbet yazılmıyordu bu adamlara da,sonuçta amcasıu dayısı,dağdan gelip sana sıkarken,o herife silah verip kimin nöbetini tutturacaksın,kimi beklesin diye orayı emanet edeceksin.

Dobrowski dedi ki...

haklısın yazacak birşey bulamıyorum