19 Ekim 2009

hüleeaayn


ofisteki herkesin çocuğu olduğundan, çocuk muhabbeti yapıyorlar. evdeki yaramazlıkları filan. çocuk olsa da sevsem, ısırsam yanaklarından moduna girdim.

hafta sonu fena halde kafayı bulup, cami avlusuna yatıp "siz gidin benim başım ağrıyor" diyen adam gördüm. zorla kaldırdık bi gaz verdik soluğu seka parkta aldık. sabah 3 gibi seka park güvenliklerine selam verdik. güvenliklerin kullandığı akülü arabalara binmeye çalışan arkadaşı zor durdurduk. sabaha kadar elimizdekileri içip bitirince "istanbul a gidelim" dedik. kafalar hala güzelken "ulan istanbul sen mi büyüksün?!!" diye bağırdım köprüden geçerken..

eve gelip yatağa uzandığımda arabesk müzik dinlemek istedim ve dinlerken sızmışım yine aynı müziğin sesiyle uyandım. aynı şarkı mediaplayerda dönüp durmuş. tam kabus saatlerce o şarkı çalarken nasıl uyumuşum.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Bak çocuk sevginiz, içince arada arabesk müzik dinlemeniz falan da tuttu. :P

Puffy dedi ki...

Haha...
Hangi şarkı dönmüş mplayer'da onu merak ettim ben.
Geleceksen de İstanbul'a rakıya,öyle içip içip zil zurna gelme,almam valla eve :)

Dobrowski dedi ki...

Adnan Senses - Unutamazsin

daha gelmeden çemkirmeye başladı bide içip sapıtsak köprüden atar beni :)