5 Ağustos 2008

mehter marşıyla döverim ülen seni



Ankara da okul bitmeden sanayide bi iş yerinde çalışmaya başlamıştm. Ofiste 3-5 kişi çalışıyoruz 2 elemana uyuz oluyorum. Adamlar uyuz olunacak tipler. Sabah günaydın dedğinde öküz gibi suratına bakan adamdan ne bekliyorsun dimi efendim.

Benim gazide okuduğumu biliyorular ya. İş yerindekilerin hepsi tayyipsporlu. Baktım gazi lafı geçince bunlar ülkücülerden saygıyla bahsediyorlar. Akşam evde bütün mehter şarkılarını bilgisayara indirip mp3 çalarla iş yerine götürdüm. İş yerindeki bilgisayara atarken biri gördü. "hayırdır" dedi. "dinlediğim şarkıları atıyorum, ofiste çalarız" dedim. 10 dakkaya varmadan playlistin alayı "ceddin deden neslin baban" tarzında marşlarla doldu. Adamlar uyuz oldular bana ama birşey diyemiyorlar. ne kadar eğlendim anlamatamam sayın okuyucu. Sonra eve gidince başımın ağrıyıp akşama kadar kendi kafamı şişirdiğimi anlayınca bütün gün yapmaktan vazgeçtim. Her gün bir iki marş iyi gelir. zuaha tipleri nasıl değişiyordu elemanların anlatamam. o zaman daha fazla anlatmayayım.

Hiç yorum yok: