30 Haziran 2008

Pazar geçti gitti

dü keltepeye gittim, vericinin oraya çıktım. izmitteyseniz mutlaka tpede görmüşsünüzdür. radyasyonun içine gittim .. Hatta oradaki bekçinin helasını bile kullndık. Acaip yüksek herkes bi mesafe salladı ben diyeyim 2500 metre sende 5000 hesabına döndü.. En güzeli bulutların yanımızdan geçmesiydi harbiden çok süper.. izmit 35° kavrulurken biz tepede üşüyorduk.. gittiğiniz yolun bi kısmını yürüyerek veya pencereniz açık geçmemenizi tavsiye ederim. zira yol üzerinde bir abinin tabiriyl "sinek sistemi" mevcut.. herkes yanında kene kovucu "kenkov" (markaya bittim) getirmiş ama kimsede şeltoks reyd filan yoktu. o biraz kötü oldu ağzıma burnuma küçük sineklerden girdi. yinede güzeldi kimimiz valeybol kimimiz voleybol oynadı epey yoruldum bir pazarı daha yedik..

Hiç yorum yok: