20 Haziran 2008

Arabesk günler



fena şekilde arabesk günler yaşıyorum gerçi daha 2gün oldu başlayalı. Herşey çarşaba akşamı fuara gittiğimde başladı. Arkadaşlarla acısuda takılırken biri atladı "akşam fuara piize gidelim." dedi. ilk defa gittim bu sene fuara. Gidesim yoktuda ortam iyi baktım piiz şeklide var.. Neyse efenim akepeli belediye fuarın içine kocaman bi cami yaptırdı zaten onu gördük bide ezan saatlerinde müzik filan duruyor fuarda herkes hocayı dinliyor. e camiye gidiliyormu "hayır" sırf akepe şekli "bakın biz müslümanız" havasında..
Gittik lunaparkta epey eğlendik, hala çarpışan otolardan çok keyif alıyorum. Tam lunaparktan çıkıyoruz bi baktık sahnede kibariye, zaten fuarda çok esmer vardı kiboş hastasıdır bunlar. Ablam Kozluka yakın oturur ne zaman gitsem bi kaç evden bütün semt dinler kibariye şarkılarını.
Kibariyenin açıktan sesi , hoparlörden gelen imam sesini bile bastırır o kadar güçlü.. kadın çok gevşek yayıla yayıla şarkı söylüyor. dedim "bi iki bakalım sonra gideriz" sezen aksu nun "gidemem" ini söyledi. O an eridim bi an önce piize gidelim dedim kendimi alkole verdim. Ne derseniz deyin günler arabesk geçmeye başladı çarşambadan beri. Dün halı saha maçım vardı. ilk yarı 6-6 bitti ikinci yarı bizim takım 1 gol atabildi. 14-7 bitti.. Maç sonu herkesde bi hüzün bi acı vardı..

Hiç yorum yok: